toch wel spannend....

afgelopen januari kregen we met de termijnecho te horen dat ons kindje gestopt was met groeien bij 9 weken en 4 dagen.... een missed abortion dus die gevolgd werd door een curettage. Dit heeft er behoorlijk ingehakt, maar we hebben daarna niks gedaan om een volgende zw.schap tegen te houden: die kinderwens (voor een 3e kindje) was zo mogelijk nog groter geworden!
En ook al leek het allemaal erg lang te gaan duren bleek ik later dus toch al zwanger te zijn.... morgen de termijnecho en tja... daar begin ik nu toch langzaam wat tegenop te zien.

Hele tijd leef je naar die datum toe en dan is het bijna zover.... gelukkig zijn we in de ochtend aan de beurt, hoeven we niet een halve dag te stressen op voorhand, dat scheelt wel.

Wat zal ik blij en opgelucht zijn als ik daar morgen een kindje van 10 tot 10.5 week zie bewegen in mijn buik.

groetjes,
Marije

Hi Marije,

Heel veel sterkte morgen.
Wat erg van de vorige keer.
Hopelijk heb je morgen snel de bevestiging dat nu alles goed is!!
En kan je lekker gaan genieten van je zwangerschap.

Liefs

Hey Marije,

Morgen de grote dag he. Spannend en eng tegelijk. Voor mij ook hoor. Ik heb de pech dat ik savonds pas kan pfff. Ik vind het nu ook steeds enger worden hoor nu die datum dichterbij komt. Ik ben vrij ongezorgd geweest maar ik zit precies in de week dat het vorige keer fout ging brrrrr. Vind het dus ook best eng en leef met je mee want ik weet precies hoe je je voelt.

Succes en sterkte morgen he.

Liefs Peet

Hoihoi,

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik had vandaag hetzelfde! Moesten weer op controle en hij moest even zoeken naar het hartje en dat duurde voor mijn gevoel zoooooo lang. Maar gelukkig Het klopte nog! Ook nog even gehoord!

Over 2 weken weer voor controle en dan zitten we denk ik weer in dezelfde spanning....!

Ester (10+3)

hey marije

ik leef ook helemaal met je mee, ook ik heb morgen de echo, ook in de ochtend om 8.50 uur, dus lekker op tijd, ik wens je heel veel succes.we houden contact morgen.

@ en petra ik denk morgen aan je en we berichten ok?

veel liefs diana

Hallo Marije en anderen,

Ik mag over een kleine twee uur, ik moet werken, maar kan me niet concentreren. Vindt het heel spannend. Ik heb wel vertrouwen dat het goed zit, maar toch... de vorige keer kwam het echt heel onverwacht dat er geen hartje was. Ik hoop er dus het beste van! We houden elkaar op de hoogte, ik hoop dat we straks allemaal goed nieuws hebben!

Liefs,

Erica

Hoi meiden,

Ik hoop dat alle echo's goed zijn vandaag. De mijne gaat niet door. Ik had voor vanavond een afspraak maar ik heb die moeten afzeggen want ik heb geen oppas voor de kids helaas. En ze meenemen kan niet omdat ze er geen wachtruimte hebben voor ze en ik een inwendige echo moet en dat dus niet zie zitten met kids er bij. Jullie horen wel wanneer het wel doorgaat.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan