Toch wel weer Spannend!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben al moeder van een meisje van bijna 2 en nu gaan we voor een tweede wonder! Ik heb op 25 januari mijn Mirena er uit laten halen! Voor onze eerste zijn we een jaar bezig geweest, dit zegt niks natuurlijk en hoeft nu niet zo lang te duren! Maar toch gaat dit steeds door mijn hoofd en vind ik het wel extra spannend nu!
Morgen is mijn NOD, dus duimen maar!

Succes, kom maar bij mij op het wachtbankje zitten, had gisteren mijn NOD :)

Welkom mama van Yara!

Succes met wachten. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
Morgen ook testen?

Liefs Lisette

Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.
Succes nog eventjes met afwachten!

Ik duim voor je!!!! ook al ergens last van of juist niet..???
succes!hou ons op de hoogte!!!
Liefs

Welkom!
Hoop voor je dat het deze keer sneller mag gaan. Zal fijn zijn als het deze ronde direct lukt toch?! Hou je ons op de hoogte? Goed nieuws kunnen we hier (denk ik) goed gebruiken! Minder/niet goed nieuws kunnen we gelukkig ook delen. Ik zit nu pas in ronde 3 en al dat wachten is zó vervelend....

welkom bij de club.
hoop met je mee dat de rode duiveltjes nu snel helemaal weg mogen blijven. een jaar wachten is best lang. ik zit in ronde 4 voor onze tweede wonder. met de eerste ging het heeeeel snel, dan geeft het wel een extra domper als het iets langer duurt, stiekem heb je toch een beetje hoop dat het weer zo snel gaat. maar goed, we hebben nog heel veel frisse moed hier. en klussen is altijd leuk hahaha

Hallo

Gisteren erge ongesteldheidsbuikpijn, en nu erg duizelig en misselijk en nog niks............... Dus ik wacht nog even af, als maandag nog niks is dan testen! Ik ben er nu vanaf het begin meer mee bezig, want je weet nu waar je op moet leten, ik heb namelijk een heel onregelmatige cyclus! We hadden bij de eerste ook onderzoeken gehad daar is behalve dit niks uit gekomen, dus we gaan er gewoon weer voor!

Terug
Bovenaan