toch wel zenuwachtig

Hallo meiden,

Nog 1 week en dan gaan we weer de mm in. Ons intake gesprek en daarna de onderzoeken en hopelijk is dan alles goed zodat we kunnen beginnen met IVF/ICSI.
Voor ons 2de mooie mensje. Ik heb er ontzettend veel zin maar natuurlijk ben ik ook wel gespannen. Als we de onderzoeken maar weer gehad hebben!  Nou, nog even afwachten en dan gaan we er weer tegen aan. Zal jullie dan wel hard nodig hebben

Liefs Jeannet

We zijn er voor je hoor Jeanette, wat spannend voor jullie zeg... Maar wat heerlijk ook dat jullie al een kleine hebben!

Heel veel geluk en succes

grtjs Mickey

Lieve Mickey

We hebben ons zoontje ook niet kado gekregen. Het heeft in totaal 8 jaar geduurd. En heel wat tranen, teleurstellingen en wanhoop gekost. We hebben 8 IUI's gehad en daarna voor IVF besloten. In het ZHS bleek dat het zaad van mijn man niet eens goed genoeg was voor IVF dus alleen ICSI bleef over. Dan heb je ook het gevoel dat je die 8 keer IUI voor jan doedel hebt gedaan en dus weer 2 jaar hebt verspeelt. Echt antwoord heb ik daar nooit op gehad. Bij onze 1ste poging ICSI was het raak. Ongeloof en verrukking.
Ik heb een mooie zwangerschap gehad en genoten van ieder minuut. Of ik nu ziek was, 25 kilo zwaarder was geworden, het interesseerde me geen bal. En we hebben een heerlijk, vrolijk mannetje waar we erg van genieten.
DUS ER IS ALTIJD HOOP!! Ook al zie je het niet meer zitten, en geloof me dat heb ik heel vaak gehad, toch is het gelukt en ik voel me ook echt bevoorrecht.

Liefs Jeannet

Lieve Jeannet,

Bedankt voor je berichtje, het doet me goed om zo'n mooi succesverhaal als de jouwe te horen. Niet dat ik het verdriet en de wanhoop van jullie wil baggetaliseren hoor, want 8 jaren jeetje dat is niet niks, maar wat heerlijk dat jullie een gezonde zoon hebben gekregen en dat je schrijft hoe je van iedere minuut hebt genoten....

Ik denk nu ook dat ik me niet voor kan stellen dat ik zal klagen tijdens mijn zwangerschap. Laat mij maar ziek worden, ik heb het er met alle liefde voor over... Maar ja dat weet je niet.
Ik heb PCO, bij mijn man is alles in orde.
Met Clomid heb ik op zich goede eisprongen en na 2,5 jaar mmm werden we in januari dan ook zwanger, maar dat eindigde in een miskraam. Daarna kregen we nog 2 miskramen en ik moet zeggen dat het me allemaal niet in de koude kleren is gaan zitten...
De angst of het ooit gaat lukken is soms zo groot, dan voel ik me zo verdrieitg en ook het verdriet van mijn partner vind ik zo moeilijk om te zien....

Maar goed, we houden moed en gaan er gewoon iedere maand weer voor, zit nu weer in de ww, eind augustus weet ik weer meer...

liefs Mickey

Dus ik kan ook voor jou gaan duimen? Dan zetten we er gewoon nog een paar kaarsen bij!! Tjee, zolang bezig zijn en dan een miskraam. Ik geef het je te doen. Zelf heb ik in juni ook een miskraam gehad. Na spontaan zwanger te zijn geraakt, wie had dat nou verwacht?? Op het moment dat we het gingen geloven was het ook weer weg. Ontzettend pijnlijk allemaal. Lichaamlijk viel het wel mee maar vooral geestelijk krijg je een opdoffer niet te kort. Mijn man wilde voor de miskraam eigenlijk niet meer aan een 2de poging in het ZHS beginnen maar nu we weer geproefd hebben willen we er toch weer voor gaan.

Nou, meid, ik hoop dat je lekker zit op je bankje en zet hem op !!

Liefs Jeannet

Terug
Bovenaan