Toch wel zorgen

<p>Ik had hier laatst al een topic over geopend alleen is daar niet verder op gereageerd. Ze hebben ongeveer 1,5 week geleden gezien dat ik teveel vruchtwater heb en de rand van de baarmoeder te hoog is voor het termijn. Ik ben bijna 33 weken zwanger. Nu werd er geen slokdarm probleem vermoed omdat de maag en blaas zich vullen en moet ik vrijdag terug komen voor een nieuwe meting. Anderhalve week maakte ik me geen zorgen maar nu opeens sinds gisteren maak ik me zorgen (joepie Google, nooit doen dus) dus kan ik wel wat geruststelling gebruiken van andere die ook teveel vruchtwater hadden ?</p><p> </p><p>dankjewel alvast! ? kan niet wachten tot het vrijdag is </p>

Ik zit niet in hetzelfde schuitje, maar kan dit niet nog alle kanten op? Soms kunnen ze de metingen niet helemaal precies uitvoeren zei mijn gynaecoloog. Ik zou me er nog niet te druk over maken. Vaak, als ze te vaak metingen uitvoeren schijnt de curve af te wijken, dat deed die van mij wel. Daarom houden ze vaak 2 weken aan tussen de groei echo's. Ik loop zelf heel intensief in het ziekenhuis vanwege schildklier problemen, en factor 5 Leiden. 

Ik zit niet in hetzelfde schuitje, maar kan dit niet nog alle kanten op? Soms kunnen ze de metingen niet helemaal precies uitvoeren zei mijn gynaecoloog. Ik zou me er nog niet te druk over maken. Vaak, als ze te vaak metingen uitvoeren schijnt de curve af te wijken, dat deed die van mij wel. Daarom houden ze vaak 2 weken aan tussen de groei echo's. Ik loop zelf heel intensief in het ziekenhuis vanwege schildklier problemen, en factor 5 Leiden. 

Ja misschien wel hoor! De baarmoeder liep al 3 weken voor en de baby voelde ook groter maar na metingen van de baby bleek de baby niet te groot te zijn maar er bleek wel veel vruchtwater te zijn en ik ben zelf ook erg benauwd ?

Haj ik heb bij allevier mijn zwangerschappen extreem veel vruchtwater gehad. Er zijn 4 gezonde baby's geboren dus zegt niet altijd wat.. Maar die verhoogde baarmoeder herken ik niet..

Terug
Bovenaan