Toch wel

A

Anoniem

Guest
Jahoor ze zijn er, de rode duivels. Begon vandaag met wat bruine smurrie maar nu zijn ze er helder en rood.

Moet zeggen dat er een last van mn schouders valt.
Dan klopt het dus toch wel met de ovulatietesten.
Ga morgen toch nog bloed prikken want ze kijken ook naar andere dingen (weet niet precies wat) en dan gaan we maandag mooi naar de gyn. Komt eigenlijk ook nog perfect uit dat ik NU ongesteld ben want dan kunnen we direct de koe bij zn horens vatten.

Groeten mamaloe

hoi mammeloe ja je heb gelijk maar wel balen toch net als ik ik baal ook maar ja beetje positief denken valt niet mee maar we gaan maar weer voor de volgende  ronde laat wat van je weten als je meer van de dokter weet xxx

Hee Mamaloe!

Wat balen dat de  er weer zijn.. Tuurlijk wel fijn dat je weet waar je nu aan toe bent.
Maar toch, ik had het je zo gegund... (net als alle andere meiden natuurlijk)

Succes...

Liefs, Mar

hoi mamaloe

Wat vervelend zeg dat je toch ongesteld   bent geworden!
Hoop dat je snel geholpen wordt bij de gyn!

Liefs Jessy

Hoi mammaloe,

dus toch die RD  weer verschenen ...
Maar ja, tis net wat je zegt, pak ze maar lekker bij de horens en dan hoop ik dat jullie bij de gyn verder kunnen!
Hoop je maandag weer te "spreken" en dat we  elkaar dan wat positiefs kunnen vertellen
Fijn weekend xxx liefs, Ashley.

Hey mamaloe.

Tjonge toch nog gekomen na...44 dagen?
Kan me best voorstellen dat er een last van je schouders valt, eindelijk duidelijkheid.
Hopen dat je de volgende ronde met de pufbus mee mag.
Veel succes maandag bij de gyn.

Groeten van Miena.

Hey mamaloe!
Jammer voor jullie hoor!!!!! Maar wel verlost!!! Heel veel succes bij de gyn en laat het even weten he?
Liefs xxx

Terug
Bovenaan