Toch zwange ??/

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

kep een tijdje niet geschreven ivm vakantie maar hier ben ik dan weer. Vorige maand eindelijk m'n 1e echte ongi. gehad na stoppen met de pil (2e paasdag echt gestopt en pas 2 juni ongi.) Kep dus voor deze ongi. maar een lang termijn aan gehouden. (voor de geb. van onze dochter was ik heel regelmatig om de 4 a 4,5 week, kon een dag ofzo tussen zitten maar niet meer). Ik had vorige week di. ongi moeten worden maar nu nog steeds niks..........

Test gekocht en morgenvroeg gaan we testen. Ik hoop toch zo dat m'n lichaam me niet weer voor de gek houd.

Vorige week had ik wel wat krampen en was ik wat moe (nu ook wel trouwens) en een beetje gammel gevoel, broert maar ook weer niet etc. Volgens mijn man ben ik wel zwanger en het alle grappigste is dat onze kleine meid (van 20 maand) vorige week ineens zei: mama baby in buik..........zou ze gelijk hebben??

Liefs,

Nicole

hoi Nicole,

Ja weet ook niet hoor, soms kan je lichaam je aardig voor de gek houden!!!
Lijkt het of je zwanger bent maar dan komen toch de rode duivels!!
Gewoon afwachten tot je nod er is en als er nik is gewoon ff testen!!!

Ja zit zelf ook in spanning mijn nod is op 21juli, en heb ook allerlei klachtjes zou eigenlijk vandaag testen maar durf niet zo goed!!! Wacht tot vrijdag en dan ga ik testen als ik het tot zo lang uithou dan hé!!!

Jij succes ga hard voor je duimen!!!

Liefs Sandy

Hallo Nicole,

Wat grappig van je dochter. Hier nog iets grappigs. Mijn zoon (2jr) heeft dat ook gezegd 2 wk geleden en ik heb getest en ik ben zwanger. Dus ik hoop voor jouw dat het ook zo is.

Succes Nathalie

Terug
Bovenaan