toch zwanger, hoe kan dit? en is het dan wel goed?

Beste allemaal,

Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad en heb toen 1 week hevig gebloed met stolsels en weefsel en hevige buikpijn. Daarna het ik gevloeid net als wanneer je ongesteld bent. Ik was er van overtuigd dat ik een miskraam had. Nu, na 4 weken blijkt dat ik nog zwanger ben!! Is dit normaal? Hebben meer mensen dit gehad. Is het dat ik misschien een tweeling heb gedragen of is het dat de hormonen nog door mijn lijf gieren? Ik voel me zo onzeker (en rot). Ik weet niet zo goed wat ik moet doen omdat ik toen ik de buikpijnen had ook heel veel ibuprofen heb geslikt. Wie weet hier meer van en wie kan mij helpen???

Hai,

Wat vreemd! Met toch zwanger bedoel je dat de test positief is? Het is namelijk zo dat het HCG hormoon nog in je lijf zit na een miskraam en dat de test dan nog positief is. Heb je na de miskraam een echo gehad om te zien of echt alles weg is? Er kan natuurlijk ook nog iets zijn achtergebleven waardoor je lichaam denkt dat het nog steeds zwanger is. (HCG hormoon)

Kortom ik heb eigenlijk alleen maar vragen voor je! Als ik jou was zou ik contact opnemen met de verloskundige of gynaecoloog, waar je onder behandeling was. Zij kunnen je vragen vast beantwoorden!

Sterkte ermee,

Dominique

Hoi meissie,

Wat jij leest, is heel herkenbaar.
Ook ik heb een miskraam gehad en vloeide toen een week. Na die week stopte het en daarna dacht ik dat het voorbij was.

Ik heb contact gezocht met de huisartsenpost nadat ik hevige buikpijn en bloedverlies kreeg. Nu bleek dat ik ook nog een bbz had. Ik ben toen gelijk geopereerd.
Na twee weken bloedprikken bleek het hormoon uit mijn lichaam te zijn.
Ik ben dus in verwachting geweest van een tweeling.

Het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat jij dit ook hebt, maar ik zal wel actie ondernemen. Bel je huisarts, verloskundige of gyn en stel je vragen en vraag zeker om een echo!!!!

Groetjes en laat je even weten hoe het nu met je is?

mamabinck!!!

Hoi,

Een vriendin van mij heeft in 2002 een mk gehad, en zij bleek 4 weken later (bij controle bij de gyn) alweer opnieuw zwanger te zijn. Die zwangerschap is prima verlopen, en het is een flinke knul geworden.
Ik zou gewoon naar de huisarts, vk of je gyn gaan. Vk of gyn kunnen ws gelijk een echo maken om te kijken. Dan weet je ook waar je aan toe bent.

Groetjes, Cathy

Ik heb nog een klein beetje kramp onder in mijn buik en heb 2,5 week geleden een miskraam gehad.nu ben ik ook alweer heel moe maar kan ik nu alweer   zwanger zijn?

Hoi Hoi,

Zag je berichtje van een paar dagen terug staan en vroeg me af hoe het nu met je gaat.
Ben je ondertussen nog bij de VK of gyn. geweest?

Hoop nog iets van je te horen.

Mamabinck.

Terug
Bovenaan