<p>Beste dames,</p><p>Ik weet niet meer wat te doen. Toen ik een jaar geleden mijn vriend ontmoette was het duidelijk dat wij beide kindjes wilde. Een half jaar lang hebben we er veel over gefantaseerd en bedacht hoe het zou zijn. Een paar maanden geleden kwam hij echter met de mededeling dat hij zichzelf wilde laten knippen. Dit was een nachtmerrie voor mij, ik was toen ook dagen ten einde raad. Hierna hebben we het er een tijdje niet meer over gehad tot ik ziek en moe werd. <br /><br /></p><p>Woensdag belde de dokter dat ik al ruim 2 maanden in verwachting ben. Na dit nieuws is hij een tijdje weggegaan en kwam terug met het nieuws dat ik moest kiezen tussen de baby of hem. Voor mij was deze keuze meteen gemaakt. Volgende week heb ik dan ook mijn eerste echo. Nu wil hij mij echter het huis uitzetten en zegt hij nooit iets gevoeld te hebben voor mij. Ik ben zo in de war en weet niet meer wat te doen......</p><p>Zijn er dames die ook in zo’n pakket zitten of hebben gezeten? Elk goed verhaal of advies is zo meer dan welkom</p><p>x</p>