toch zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Heb gisteren ook nog een berichtje achter gelaten. Met het verhaal dat ik 12 jan. mijn NOD had, en gisteren getest had en nog steeds negatief was. Eerst een paar antwoorden op vragen die mij gesteld waren.
Normaal ben ik nooit overtijd precies om de 28 dagen ongi, je kon de klok er bijna op gelijk zeten.
Maar we hebben gisteravond weer getest, (met een clearbleu) en let wel, volgens die test ben ik wel ZWANGER!!! De vorige testen heb ik met romed gedaan.Vindt het nu wel heel spannend. De vorige zwangerschap is met 7 week gestopt, en met 13 weken gecurriteerd omdat het vruchtje niet afgestoten werd. Maar we gaan er gewoon van uit dat het nu goed gaat!!!

Groetjes en veel suc6 allemaal.

Gefeliciteerd!!! Had al eerder ergens op de site gelezen dat de tests van Romed niet zo geweldig waren. Wat fijn dat je met clearblue wel een positieve test hebt. Niet al teveel nadenken over wat mis kan gaan. (weet dat dit moeilijk is na een miskraam) Lekker gaan genieten!
Groetjes, Kat

Hoi Tweety,

Gefeliciteerd!! Je verhaal lijkt erg op de mijne. Weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben en de 1e keer heb ik ook een mk gehad rond de 7e week.

Merk wel dat ik heel erg bang ben om bloed aan te treffen elke keer als ik naar het toilet ga (zo begon het bij mij de vorige keer), heb jij dat niet?

Nou meis, geniet ervan en laten we hopen dat het goed zit!!

X F

Terug
Bovenaan