toch zwanger??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik zit met iets... afgelopen woensdag ben ik ongesteld geworden. Heb gisteren 'gependeld'bij  flaironline en zij  denkt dat ik op dit moment  al zwanger ben... Ik heb zelf ook dat gevoel, maar omdat ik woensdag gewoon wat bloed zag ( wat er gisteren al niet meer was) ging ik er van uit dat ik ongesteld was/ben. Zal ik weer testen of stel ik mezelf teleur. Ik weet dat ze het niet altijd juist heefft, maar dit klinkt toch wel eng....

Groetjes

Morge Demi,

Als ik jou was zou ik gewoon testen; dan weet je t zeker en nu blijf je onzeker en dat is ook niet goed. Zelf heb ik geen ervaring met dat pendelen; vindt het van ene kant onzin dat zo'n ding kan zeggen of dat er een zaadje zo goed gezwommen heeft en jouw eitje berijkt heeft!!Maar van andere miss ook wel eng om zo'n uitslag te krijgen en miss pin je je er dan op vast.
Maar ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar jouw uitslag!
succes en als jetest; laat t me dan even weten!
toi toi toi!
x zuus

Als je toch nog een testje hebt liggen, zou ik een gokje wagen. Waarom niet? Zo in onzekerheid zitten is ook niets! Ben je semi-ongie geworden rond je NOD? Er zijn vrouwen die gewoon ongi blijven worden hoor terwijl ze zwanger zijn.   Toch gek dat je nu geen bloed meer verliest.
Ik zou een gokje wagen!

hee demi

ik zou ook cker nog ff een testje doen!!!
mijn moeder was zwanger van mij,en toen is ze gewoon nog 2x ongi geweest,
dus het kan wel....

zal voor je duimen!!!!

xxxtam80

Hoi,

bedankt voor jullie reacties. Het doet je altijd goed als je even dat extra duwtje in derug krijgt. Mijn man verklaart me voor gek als ik het hem vertel, maar ik moet het nu eenmaal zeker weten. Heb net een test gehaald en ga sraks maar eens een poging doen, denk ik.....

jullie horen hetwel.....

Hoezo verklaart ie je voorgek? Misschien is t wel innestelingsbloed ofzo?!who knows...ja jij zo als je getest hebt toch!ga er maar lekker voor!!
succes meid!!xx

Hoi Demi,

Ik moest afgelopen donderdag ongesteld worden. En zag ook een miniscuul beetje bloed, wat daarna weer helemaaaaaal weg was. Vanochtend positief getest, binnen 1 minuut dikke vette + (of in mijn geval; ZWANGER op het display).

Dus ga maar gauw testen!

Liefs,
Annemarie
Zwanger van hummeltje (nu 4 weken en 2 dagen :)

De test geeft aan dat ik niet zwanger ben... Ach ja, we klussen gewoon verder... Bedankt voor jullie zetje in de rug!

Terug
Bovenaan