Toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, ik heb een vraagje, afgelopen keer was ik 6 dagen overtijd, ik heb een regelmatige cyclus( nu tien maanden geleden gestopt met de pil en k werd steeds op dag 28 of 27 ongesteld ) deze maand dus op 34 ( althans dat leek zo ) ik was maar 1,5 dag ongesteld en kon met een inlegkruisje voldoen, ik heb op de eerste en de vijfde dag dat ik overtijd was een test gedaan, maar die waren negetief, daarna niet meer getest,omdat ik natuurlijk een beetje ging vloeien, maar toch twijfel ik, ik ben erg moe, en heb veel hoofdpijn, en ben soms een beetje misselijk, in de dagen dat ik het niet werd deden mijn borsten erg pijn, en nu lijken ze wat voller, wat is jullie advies en denken jullie dat het alsnog zou kunnen ondanks die negatieve testen??
Had vandaag veel afscheiding en krampen in mijn buik, moet nu weer op 21 feb ongesteld worden.
Zou het de vorige keer een innesteling geweest zijn? en ben ik toch zwanger?
Hoop dat jullie kunnen helpen.

Je kunt bij geval van twijfel altijd een test doen...

Liefs Lientje

ja, maar hebben jullie dit ook wel eens gehad?het komt niet zovaal voor toch dat je menstrueert en zwanger bent?
Want dat kan natuurlijk ook, toen ik ging vloeien ad ik me er eigenlijk al bij neergeleg dat ik zwanger was, maar nu ik nog steeds klachten heb, twijfel ik nog.

Jouw redenering zou goed kunnen ...... het komt inderdaad niet zo heel vaak voor. Juli 2006 heb ik hetzelfde meegemaakt. Ik vloeide toen ook een heel klein beetje en dacht dat ik ongesteld geworden was. Heb toen geen test gedaan, want ik was tenslotte ongi geworden ..... al was het minder dan ik gewend was.  4 weken later (in augustus) werd ik niet ongesteld en een paar dagen later had ik een positieve test. Met 8 weken zwangerschap kreeg ik een echo en toen bleek ik al 12 weken zwanger te zijn. De ongi in juli was dus een innesteling.

Maar ......... als je zekerheid wilt, dan zul je een test moeten doen. Mijn verhaal is positief, maar het komt veel vaker voor dat je gewoon een korte ongi hebt gehad.

Groeten, mam van Laura (32w4d)

bedankt mamvanlaura voor je berichtje, het klinkt wel hetzelfde.
Ik weet dat als ik zekerheid wil dat ik moet testen, maar zou ik wachten tot mijn menstrustie of nu al testen?

Hoi Kyrabella

Als ik jou was zou ik vandaag nog testen!!!! Heb je in ieder geval zekerheid. Als je zwanger bent dan ben je nu zooooover overtijd.

Mijn zus had hetzelfde, dacht ongi te zijn geworden maar korter dan normaal, vertrouwde he tniet en voelde zich ook zwanger. 2 weken later een test gedaan en ja hoor!!!!
Nu een gezonde zoon!

En mama van Laura, voelde jij je niet zwanger dan??????? Had je geen kwaaltjes?

xx Puckylief

Met ochtend urine testen is toch beter?
Of maakt dat niet zoveel uit.
Ik voel me echt onzeker, maar ben ook bang dat het toch weer negatief is.

Puckylief, ik had wel het gevoel dat ik zwanger was. Herkende het gevoel van mijn eerste zwangerschap. Maar het was onze 1e ronde, dus ik dacht dat ik me gewoon vergist had in het gevoel of dat de innesteling niet goed gegaan was.  Had echt zoiets van: laat je niet gek maken en doe gewoon ...... is pas de 1e ronde!
De week voordat ik positieve test had, voelde ik me enorm moe en misselijk. Had een drukke week achter de rug en ik dacht aan een griepje ...... Achteraf kon ik deze signalen wel verklaren .........

Oh ja, ik zou nu wel testen als je zo twijfelt. Onzekerheid is ook niet alles. Maar hou er in je achterhoofd wel rekening mee dat je lichaam je ook enorm voor de gek kan houden.

Groeten, mam van Laura (32w5d)

Terug
Bovenaan