Toch zwanger?

Hoi allemaal,

Ik zit met een probleem. Ik heb deze maand 21 april een knal positieve ovulatietest gehad. Later dan normaal. nu moet ik als het goed is vandaag of morgen gaan menstrueren. Ik kon niet slapen en had nog 1 normale zwangerschaptest en een ovulatietest in huis dus toch maar beiden gedaan. Ovulatietest gaf knal rode teststreep maar zwangerschaptest gaf niets aan. Ik heb sinds gisteren ook wat bruinig afscheiding bij het afvegen en verder helemaal niets.

Kan ik toch zwanger zijn? We proberen sinds kort weer na het verlies van onze baby met 20 wk.

Wat vreselijk om t ehoren dat jullie je kindje zijn verloren. Heel veel sterkte hiermee!

Als je op 21 april een positieve ovulatietest had, dan zou het zomaar kunnen dat je pas eind van deze week je menstruatie hebt (14 dagen na je eisprong). Of heb je altijd een kortere LF gehad? Een ovulatietest kan op elk moment in de cyclus een streep geven, ik weet niet hoe donker deze streep was in vergelijking met de controle streep? Ik zou deze week afwachten en eventueel dit weekend opnieuw testen als je dan nog niet ongesteld bent geweest

Ik heb de afgelopen 2 maanden een cyclus van 29 dagen gehad bij dag 19 had ik toen een positieve ovulatietest waarbij de teststreep donkerder was dan de controlestreep. In april heb ik een latere ovulatie gehad ipv dag 19 heb ik op dag 21 gehad. Ik heb een app waar ik alles bij houd en meestal klopt het met de dagen wanneer ik weer moet menstrueren. De positieve ovulatietest die ik vandaag deed was de teststreep ook even donker als de controlestreep.

Ik heb zojuist een vroege zwangerschapstest gekocht en je kan heeel licht een tweede streep zien ik zal maar over enkele dagen weer testen. Ik hoop zo erg dat het is gelukt..

Terug
Bovenaan