Toch zwanger???

Hallo aanstaande moeders,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand het antwoord weet voor mij of hetzelfde mee heeft gemaakt.
Wellicht zijn hier ook vrouwen die de eerst keer gewoon ongesteld zijn geworden en toch zwanger bleken te zijn.(of iemand in hun omgeving kennen die dit heeft meegemaakt)
Ik ben een week geleden ongesteld geworden (5 dagen te vroeg) en had hier ook ontzettend last van. Ik had zulke heftige krampen in mijn buik, dat heb ik nog nooit gehad.
Nu heb ik sinds 3 dagen last van vochtverlies. 3 dagen terug was dus ook de laatste dag van mijn menstruatie.
Ik denk iedere keer dat er bloed uit stroomt, maar het is gewoon vocht????
Zou dit wat kunnen betekenen misschien?
Ik wil ook wel testen, maar wou eerst even informatie van jullie. Alvast bedankt!
 
Beste anoniem,

Ik weet nog niet precies hoelang ik zwanger ben omdat ik gewoon ongesteld ben geweest.... Ik denk ook dat je het best gewoon even kan testen. Ik ben er nieuwjaarsnacht achtergekomen dat ik zwanger ben... waarschijnlijk al 7 weken. ik ben ongesteld geweest van 22 December tot 27 december... Dus ongesteld worden zegt echt niks. Als je je zwanger voelt (ik was vooral heeeel moe) gewoon testen. Kan geen kwaad!

Groetjes en succes!
 
Daar ben ik nog even....
Ik ben gisteren naar de vk geweest en: ik ben 2 a 3 weken zwanger nog heeeeeeel pril... het is nog maar een stipje! Nou we wachten maar af.
Heb je al getest?
 
Terug
Bovenaan