Toch zwanger??

Hallo allemaal,
Ik heb mijn vraag ook op "zwanger worden" gesteld maar hier zitten natuurlijk de "al zwangeren" dus eigenlijk meer ervaring wat dat betreft.

Heeft er iemand ervaring mee dat je gewoon ongesteld bent, heel langzaam op gang gekomen, flinke bloeding, ergere pijn dan normaal, een dag of 3, kortom schijnbaar dus duidelijk niet zwanger en dan uiteindelijk toch zwanger blijken te zijn?
Ik vraag dit omdat ik al vanaf die laatste menstruatie een vrij onrustige buik heb, opgeblazen gevoel, en sinds een paar dagen regelmatig licht misselijke vlagen heb. Ik eet wel gewoon dus zo erg is het niet maar t voelt net niet helemaal lekker.
Ik zit nu rond mijn eisprong dus t kan niet al van een zwangerschap van nu zijn.

Ik kan natuurlijk gewoon testen maar dat vind ik zonde van de test omdat het eigenlijk helemaal niet kan. Misschien dreigt er wel gewoon een griepje ofzo
Maar ja, je weet het niet,  vandaar dat ik het toch maar even vraag

groetjes, Maisie
 
Hoi Maisie,

Ja hoor het kan...de eerste keer was ik ook maar 3 dagen ongi en gewoon zwanger ( ik dacht het al en achteraf gezien met de termijnecho enzo..) en nu was ik de volle week ongi en weer gewoon zwanger (ook weer die termijnecho en nu wist ik het ook).
 
Dus mijn lichaam heeft gewoon een traag reactievermogen ofzo..Ik vind het wel apart, maar ja ik heb er weinig aan als ik niet zwanger zou willen worden...kan er niet van op aan dat ik niet zwanger ben omdat ik ongi ben.

Ik hoop het voor je! Succes

groetjes Renske
 
Hoi Renske,

Bedankt voor je reactie (ook op zwanger worden)
Ik heb inmiddels toch maar een test gedaan maar die was hartstikke negatief dus ga ik er nu toch maar vanuit dat ik nog niet zwanger ben.
Ik ben nu net begonnen aan de 14 dagen wachten voor mijn NOD, dus dat wordt evengoed wel weer spannend.

Groetjes, Maisie
 
Terug
Bovenaan