Toch Zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal na 5 jaar behandelingen van i.u.i en i.v.f   ben ik ongemerkt spontaan zwanger geraakt
Dit is voor ons echt een wonder ,wij hadden dit nooit meer gedachtomdat wij nu percies een jaar gestopt waren met de behandelingen.
Sinds vorige week weten we het pas en blijk ik negen weken te zijn dat was echt schrikken
 ik ben nu heel erg angstig en voel van alles nu in mijn buik sinds ik het weet .
Zijn er ook vrouwen die hier ervaring mee hebben   groetjes daan

GEFELICITEERD!!!
Het 2e wondertje deze week op het forum!!!!

Geniet er van meid, ondanks al je onzekerheid!

Liefs,
mama Peet

Hoi Daan,

Ik lees net je bericht, gefeliciteerd!!! Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten. Ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan en ook ik ben zwanger spontaan!!. Ik heb al 4,5 jaar een kinderwens en heb 5 iui behandelingen gehad, 2xivf en we stonden op het punt om naar belgie te gaan.We gaan voer twee weken op vakantie en daarna zouden we gaan starten. We hebben in juni een gesprek gehad in Belgie en die hebben mij verteld wanneer ongeveer mijn eisprong zou zijn. We dachten deze maand, we proberen het, maar met het idee dat het toch niet zou lukken. Ik heb hele slechte eicellen en daardoor slechte embryo's. Maar wat denk je: een vette PLUS vrijdag!!! Snap er helemaal niks van, mar toch is het zo.

Aanstaande dinsdag mogen wij naar het ziekenhuis en krijg ik een echo en bloedprikken. Ook heb ik mij aangemeld bij moeders voor moeders. Deze komen woensdag. Maar wil eerst dinsdag even afwachten. Als het goed is ben ik 5 weken zwanger. Is nog heel erg pril dus..

Maar jij bent ook zwanger, ook een wonder dus. Geniet ervan.

Veel liefs Roelien

hoi daan,

na roelien nog zo'n "medisch"wonder.
geweldig hóór!!
van harte gefeliciteerd.
je hebt er veel voor moeten doen en voor moeten laten.
nu mag je genieten.

groetjes, jana.

Hoi Daan wat een geweldig nieuws!!!

Eerst Roelien en nu jij!! Het is echt super om zo'n nieuws weer eens te lezen!
Ik wens jullie heel veel succes en geniet ervan!!!!

liefs Niekje

Wauw Daan, wat een heerlijk nieuws!! Ik kan me voorstellen dat jullie totaal verrast waren en nog zijn waarschijnlijk...
Als je een geschiedenis hebt, wb zwanger worden is het denk ik heel moeilijk om te kunnen genieten van die eerste paar   maanden, maar ik hoop dat het jullie toch gaat lukken en dat je straks een mooi wondertje vast mag houden!!!

Ik ben heel blij voor je en verhalen als de jouwe geven ons ook weer moed

GEFELICITEERD

lfs Mickey

Hey Daan.

Geweldig nieuws zeg.
VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!
Kan me voorstellen dat jullie het nog niet helemaal kunnen bevatten na 5 jaar.
Ga er maar lekker van genieten meis, tis jullie van harte gegunt.
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en een wolk van een baby.

Liefs van Miena.

Hoi!!!!!

Gefeliciteerd, wat geweldig nieuws!!!! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt en een gezond kind krijgt!

Gr Ester

Terug
Bovenaan