Toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik kan er toch niet bij dat ik niet zwanger ben omdat mijn ongi nog niet begonnen is...
Nou heb ik net nog een test gedaan van kruidvat die van 5 euro... en wat denk je een hele lichte roze streep!
Maar toch twijfel ik... kan ik iemand mischien een foto sturen voor jullie mening?

Liefs jennifer

Ik zit met verwondering je bericht te lezen, had net al even op je vorige topic gereageerd.... Hoelang zat er tussen je test en het bekijken ervan? Na 10 minuten is namelijk het af te lezen resultaat niet meer betrouwbaar.... Wat verwarrend voor je! Ik wil je mijn mail wel sturen maar ik moet zo weg dus kan het dan niet bekijken, misschien kan iemand anders je helpen.

Morgen nog een test dan maar? Succes!!

misschien een digitale test proberen? En anders nog een paar dagen wachten, maar ik weet hoe moeilijk dat is! Ik ben twee keer zwanger geweest en voelde me al snel anders. Misselijk, gespannen borsten enzo. Succes! als je wilt e-mailen mag dat, gsm_lady@hotmail.com

was na 5 minuten... had de test weg gelegd en na 5 minuten gekeken en zag een heel licht roze streep... kon ook niet echt vinden in de bijsluiten tot wanneer de test geldig is...
Ik kan ook niet helemaal geloven dat het een indroogstreepje is want dat heb ik met deze test nog niet eerder mee gemaakt... mischien dat ik later in de dag nog maar een digitale probeer of morgen vroeg...

hallo je mag hem sturen silvymaas@hotmail.com ik had er ook heel veel moeite mee te geloven
maar mail hem maar dan wil ik wel kijken

Jennifer, ik ga heel hard voor je duimen!! Je zou indd denken: een streep=een streep!!
Ik hoop dat de meiden hier je verder kunnen helpen en anders een digitale test er tegen aan gooien!! :)

Laat je het even weten? Liefs Lynn

Je kunt hem naar mij ook sturen: supergirl_274@hotmail.com. Maar die goedkope kruidvattesten zijn zeer betrouwbaar en streep is streep. En die kun je pas na 5 minuten aflezen! Ik heb het gehad dat de kruidvattest zei: zwanger en de digitale dat pas 3 dagen later deed.

Jahoor stuur maar een fototje dan wil ik wel eventjes kijken voor je. marielle.hagoort@gmail.com
Liefs en groetjes Marielle

Terug
Bovenaan