today..... NOD dag

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal.

ben eigenlijk stikzenuwachtig...... vandaag is nod dag voor mij. en ik heb vanmorgen de tampon test gedaan.... nog niets hoor.....

geen pijn in buik en geen tekenen die op mijn red devils lijken,

wel alle andere klachten die ik al eerder had beschreven, opgeblazen, tikkie miselijk, moe, veeeeeeeeeeeeel plassen en vol gevoel hebben.
ben blij dat ik zo mag gaan werken want dan ben je niet de hele dag aan het kijken of het al zover is....

even een vraag. ik heb al een paar dagen heldere slijmafscheiding. heb ik nooit. wat kan dat zijn? of heeft iemand dat ook????

Hoi,

Spannend!!! Klinkt goed tot dusver. Je afscheiding wordt meer wanneer je zwanger bent! Een uitkomst he, die tampontest maar ook altijd weer heel spannend. En maar tegen het licht houden...
Hoop voor je dat het zover is!!!

Groetjes Ineke

Hoi Inimini,

Ik had me voorgenomen, of wat afstand van internet te nemen, van de mail en al die verslavende dingen! Maar ik weet dat je gelijk met mij onze NOD hebt, en ik was al aant hopen op een bericht, dat ik er even op kon reageren, want we zitten in dezelfde boot.
Ik ben nog steeds niet ongi, maar ik weet ook niet wat ik er van moet denken.
Volgens mijn 27 dagen zou ik gister mijn nod hebben maar via babybrabbel, vandaag. Dus gister is er niks gekomen, en ik voel nu ook niks. hihi. Ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, weet niet waarom. maar eigenlijk durf ik er niet op te hopen, bang voor een teleurstelling. Maar ik denk dat we het deze ronde samen zijn! Zou geweldig zijn he.
Maar goed, ik heb vanaf vorige week sommige dingen die ik voel, die ik normaal pas nu zou voelen, omdat de nod er dan aan zou komen. Misselijk ben ik ook (normaal niet).
Steken, hoofdpijn, rugpijn en dat soort dingen, ik kan wat ik voel, en heb niet echt een goede omschrijving, wat ik nu eigenlijk voel, of beleef. Mijn moeder had tegen mijn man gezegd, als ik zou zeggen dat ik het idee had dat ik zwanger zou zijn, dan zou het ook zo zijn. Nu heb ik dat wel geroepen, omdat ik dat denk. Maar waarop gebaseerd, ik heb het al zoveel gelezen, dat jullie je anders voelen, en dat het dan niet zo bleek te zijn. Dus ik ga nergens van uit. Maar goed, misschien denk je dat omdat je dat zou willen. Ik weet het ook niet. Ik wens je sterkte en hou me op de hoogte. Dat van dat slijm weet ik eigenlijk niet, ik heb er geloof ik niet zo'n last van, in ieder geval, niet extreem veel. sterkte en we en, groetjes en veel  liefs.  Soraja  

nou... nbog helemaal niets hoor. ook niet na de tampon test.

jeeeeeeeeetje ben zenuwachtig

Jee inimini spannend zeg! Ga je morgen weer testen? Suc6

Hallo meiden,

Weet precies hoe jullie je voelen, ik heb morgen mijn NOD.
Andere maanden was ik elke keer heel erg zenuwachtig maar nu niet.
Ik voel nog niets en hoop dat het zo zou mogen zijn,

Hopenlijk zijn we samen zwanger, zou wel leuk zijn!!

Even afwachten dan maar.......

Gr Ilona

Hallo Meiden

Hier ronda ik heb ook vandaag mijn NOD maar net als jullie
geen teken dat het nu kom. Ik wacht het nog wel even af ik
heb ook afschieding geen gevoelige borsten wel met vlage
misselijk en ontzettend moe. Maar ik wacht nog even met
testen niet dat ik te vroeg ben.

Heel veel succes en ik duim voor jullie.

Veel liefs Ronda

Terug
Bovenaan