toedeloe

Lorenzo heeft een paar keer het woordje toedeloe gehoord
een kenneis van ons zegt dat altijd bij het weggaan
en blijkbaar vindt hij dat zo'n leuk woordje dat hij tegen
iedereen die hij tegen komt buiten of in de supermarkt
toedeloe zegt dat levert veel lachende gezichten op..
het klinkt ook zo eigenwijs hij laat de L namelijk een beetje
dubbel klinken( of hoe zeg je dat??)
zijn er meer kindjes die een woordje oppikken en dat de
hele dag gebruiken omdat ze dat zo leuk vinden

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Als Kay "papa" zegt reageer ik daar vaak op met de woorden  dat papa centjes aan het verdienen is. Ik doe er dan met mijn vingers het "geld-gebaar" bij. Dit is eigenlijk steeds onbewust gebeurd totdat ik eens met hem in de winkel liep en Kay weer eens "papa" zei.. Ik reageerde daar natuurlijk weer op dat papa werken is en dus centjes aan het verdienen was. Kay deed toen met zijn vingers het "geld-gebaar" Hahahaha..

Als ik nu aan Kay vraag waar papa is, dan doet hij dus met zijn vingertjes zo hahahaha,.. Geld verdienen dus!!

Het is er dus onbewust ingeslopen wat inmiddels al voor de nodige hilariteit heeft gezorgt!!

Esmé mv Kay

Haha zo heb ik een paar keer tegen Yoëll gezegd; kappen nu ik vind het echt niet leuk.
Met als gevolg dat als hij nu iets doet en ik zeg; dat mag niet. Kijkt hij boos en zegt kappen.

Heerlijk he hoe ze dingen onthouden en er heel snel een link naar leggen

ik moest vandaag ook zo lachen om Tess, ze liep naar de keuken waar jurgen zat. En in plaats van papa hoor ik haar duidelijk een paar keer ugen zeggen (vertaling jurgen)
Klinkt wel erg raar hoor uit de mond van zo'n klein meisje

Whahaha...grappig je kunt ze echt van alles leren.
Als je aan ons Tess vraagt: Hoeveel boterhammen neemt papa mee naar z'n werk?
Antwoordt ze met 8,En wat zit er op?Dan zegt ze : Kaas.
En ook als je aan haar vraagt: Wie heeft dat gedaan??Dan prikt ze met haar wijsvingertje op haar borst en zegt Ikke....
Zo schattig!!
Liefs Kitty en Tess

Leuk hé als ze dingen van je over nemen...nou moet ik zeggen dat mike dat dus ook doet...alleen een minder net woord!
Ik zeg wel eens verdikkeme Mike, niet doen of ga daar weg als ik hem  voor de zoveelste keer heb gewaarschuwd.
En nu zegt ie dus dikkeme hahahhahaha

liefs jen

Terug
Bovenaan