Toekomst van onze kindjes

Hoi Meiden,

De zwangerschap gaat helemaal prima, en ik voel me erg goed, het blijft natuurlijk nog even afwachten of het hartje wel of niet klopt.. en daar begint mijn eerste angst al.. het is nog zo onwerkelijk deze zwangerschap.. ik voel nog maar weinig, af en toe duizelig, maar verder niets! Daarnaast word ik extra angstig en boos als ik al die enge dreigementen van terreur hoor op het nieuws.. en zo zijn er nog zo veel andere enge dingen op de wereld.. en dan denk ik........ ik hoop zo dat dit kindje, net als mijn andere zoontjes het niet te moeilijk gaat krijgen in de toekomst. Van de andere kant, er is altijd al ellende geweest natuurlijk. Toch maak ik me ineens veel drukker om alles wat er op de wereld gebeurd.. opwarming van de aarde en de toekomst van mijn kids.

Ik ben ontzettend blij en trots dat we een derde kindje krijgen.. maar soms denk ik, wat voor toekomst krijgen mijn kids. Het valt me gewoon op dat ik me daar nu heel druk om maak (meer dan anders)... hormonen? Zo zei laatst iemand tegen mij (ouder iemand) wacht maar af.. wij komen ook nog wel aan de beurt/oorlog etc. Nou dan word ik alweer angstig.. ik weet wel dat het de werkelijkheid is.. en we hebben het hier nog goed gelukkig, maar toch.. het maakt je bang.

Ik hoop op een toekomst met vrede en geluk voor mijn kinderen!! Nouja.. wou het ff kwijt.

Liefs mammma

Hai Mammma..

Ik denk dat jou bericht iedereen op het moment wel bezig houdt
Tis vreselijk wat er gebeurt en het lijkt wel dat de werled gek word...toch denk ik dat dit vroeger ook al bestond,maar toen was het medium media nog niet zo groot en werd er veel meer verzwegen...
We kunnen onze kindjes niet tegen al het kwaad beschermen..laten wij ze nou maar de goeie normen en waarden mee gegeven..dat is al een begin toch?

Fijne jaarwisseling en gefeliciteerd met je zwangerschap, hoever ben je?

Hoi Marinde 32,

Ja dat weet ik, en dat is ook zo, de media zit ook direct overal bovenop. Maar soms word je er echt niet vrolijk van....... brrrr maar goed.. om daar nou geen kids voor te nemen, om die reden, dat moeder gevoel is bij mij toch veel te sterk denk ik.

Ik was gister 5 weken zwanger........
Blijft nog ff spannend, maar het voelt super goed, dus ik blijf hoop houden dat het allemaal goed mag gaan......

Bedankt voor je berichtje.. en hoe ver ben jij dan?
Jij ook fijne jaarwisseling!!!!!!!!! En het allerbeste toegewenst voor in het nieuwe jaar.

Liefs mammma

Ooooo lees net bij het voorstelrondje dat je al drie meiden hebt.. wat super gaaf!!!! Dan ben je vast wel nieuwschierig of het deze keer een jongen gaat worden.. en we zijn zo wat gelijk uitgerekend..

Nou vind het wel heel spannend hoor!
Liefs mammma

Het is inderdaad een feit dat er allemaal hele nare dingen in de wereld gebeuren en dat je dan gaat denken wat voor toekomst je kinderen krijgen.Ik heb dat ook hoor! alleen wel op een gezonde manier zo van,waar moet dat heen met de wereld.Ellende is er idd al altijd geweest en het zijn natuurlijk ook de hormonen he!
Geniet er lekker van meis

Terug
Bovenaan