toen ik nog klein was

A

Anoniem

Guest
toen ik nog klein was krege ik ooit van iemand een potje. Het was een potje vol tevredenheid, ik snapte er helemaal niets van. Wat moest ik met een potje, waar in mijn ogen niets in zat.

Later begreep ik dat die persoon mij het grootste geschenk wilde geven dat er maar bestond.

Namelijk tevredenheid.

Wees niet ontevreden over wat je niet hebt, maar wees tevreden met wat je wel hebt, dat is je grootste geluk en het grootste geschenk dat je jezelf kan geven.

Liefs
Miep

Haha die Miep!
Je gaat lekker he?
Blijf vooral doorgaan met al die vrolijke berichten...
Is wel even nodig.
Ik kan helaas even geen mooie verhalen bedenken, dus ik
doe het maar zo.....hihi

Hee, zet 'm op he?!

Liefs Annet

Ik ga hartstikke lekker.
Vermaak me prima, en ik vind het best gezellig zo.

Liefs
Miep

en door 1 zo'n pisvlek leren wij elkaar wat beter kennen! Dus eigenlijk alleen maar positief

Hoi Miep

wat een toestanden weer..
Jammer dat het nu zo moet maar daar maakt ze het zelf naar.. Knap dat je er achter bent gekomen ( hoe eigenlijk?)
Zat wel eens met haar op msn, maar heb haar meteen geblokt toen ik erachter kwam, gatver.. hoe kan iemand zo zijn??!!

Succes met jullie zwangerschap allemaal en geniet ervan! ik ben nu 6 weken en voel me super!! Houden zo!!

liefs, grover

Hoi Miep

wat een toestanden...
Jammer dat het nu zo moet maar daar maakt ze het zelf naar.. Knap dat je er achter bent gekomen ( hoe eigenlijk?)
Zat wel eens met haar op msn, maar heb haar meteen geblokt toen ik erachter kwam, gatver.. hoe kan iemand zo zijn??!!

Succes met jullie zwangerschap allemaal en geniet ervan! ik ben nu 6 weken en voel me super!! Houden zo!!

liefs, grover

Terug
Bovenaan