toen jullie kindjes 1 jaar waren

Hey,
 
Waren jullie kinderen toen ze 1 jaar waren ook zo druk bezig??? Wiebe heeft precies nergens meer tijd voor. Niet om met mama te spelen, niet om een pamper te verversen, niet om eens rustig een boekje te lezen, niet om... zoveel dingen te doen die hij vroeger deed.
 
Hij kan dus sinds een weekje kruipen en nu gooit hij de hele tijd dingen weg en gaat er dan achteraan, wel leuk om te zien.
 
grtjs, Bea
 
Hoi,

Mijn dochter is ook bijna 1 jaar en heeft inderdaad helemaal geen tijd voor knuffeltjes meer. Ze wil af en toe wel even naar me toe komen om opgetild te worden, maar wil dan na een paar seconden al weer weg. Ook het weggooien en ophalen herken ik. Ik heb een blokkendoos en die blokjes gaan de hele kamer door om vervolgens weer netjes in de doos gelegd te worden. Schitterend. Ook dingen in bakjes stoppen vindt ze geweldig. Dan straalt ze helemaal.

groetjes,

Desiree
 
Hoi,

Mijn dochter is nu 15 maanden en is heel de dag bezig. Ze loopt sinds ze 11 en halve maand is en gaat heel de kamer door. Ze sjouwt de hele dag rond met van alles. De halve avond ben ik alles aan het opruimen!!

Groetjes
 
ze zijn druk bezig de wereld te ontdekken, laat ze lekker het knuffelen komt echt wel weer terug.
Het ontdekken van de wereld kost veel tijd er is ook zoveel te zien, te voelen proeven en horen. Spelen is leren en ze willen alles al zo graag.
Het is weleens jammer maar het is alleen maar een goed teken. ze zijn leergierig, daar is niks mee zou ik zo denken.
geniet lekker van die ondernemende kindjes.
 
Inderdaad had de mijne ook nergens geduld voor. Maar nu is mijn dochter 13 maanden en sinds een paar dagen kan ze niets meer alleen. Ze hangt de hele dag op, aan of over  me en als ik even wegloop kruipt ze  huilend achter me aan. En als ze bij me is, is ze wel heel geduldig met alles. Phoe, vermoeiend hoor. Hoop dat deze fase snel voorbij is. Had liever dat ze lekker ongeduldig was om weer verder de wereld te ontdekken.

gr. Anne
 
Terug
Bovenaan