toen waren we nog zwanger...

haha, weet je wat echt grappig is? Om de begin topics van deze mama-club te lezen! Toen waren we nog zwanger en vaak onzeker, blij met echo's, vroegen we ons af of we een jongen of een meisje zouden krijgen, klaagden we over kwaaltjes, enzovoort.
En nu zijn of worden onze kids al weer 1. Waar blijft de tijd?

En dit is meteen een mooie gelegenheid om jullie te bedanken voor alles wat we met elkaar delen. We kennen elkaar allemaal niet, maar toch ook weer wel. Want het leven als jonge moeder is leuk, maar soms ook zwaar. En dan zijn er altijd de dames van de Septemberclub2010! Bij wie we alles kunnen delen.

Liefs Maartje

Ja gaat zo snel he!een jaar is zo om.nou is sept 2010 natuurlijk altijd een gezellig forum geweest(zeker toen we nog zwanger waren en de babys kwamen)
vond/vind het altijd fijn om hier ook met alles terecht te kunnen,
nu alweer 9 weken zwanger,soms denk ik:een jaar geleden was ik hoogzwanger en nu weer haha.
voelt soms wel een beetje onwerkelijk.

liefs jootje

Gek he, ik denk daar nu ook weer steeds meer aan terug. Komt misschien ook omdat we nu toch weer naar de nazomer toegaan? Ik vind het echt weer frisser worden en je begint de herfst al een beetje te ruiken.

Ik denk ook best veel na over hoe ik er een jaar geleden bij zat. Ik heb het heel lang ook wel vooral als afzien ervaren, maar het was ook bijzonder en mooi.

Ik ben ook veel bezig met: wil ik nog een tweede, durf ik nog een bevalling aan (had 5 liter bloed verloren), wanneer dan, moet ik niet weer eens met een gyneacoloog praten om het over de risico's te hebben...

Voor mezelf zit ik niet meer zo op een zw.schap en bevalling te wachten, maar ik gun Diederik absoluut een broertje of zusje. En al gebeurt al dat erge weer: dan nog is het waard toch? Maar het blijft wel een flinke hobbel....

Ook mijn dank voor jullie, ik heb hier echt veel aan gehad, met name in de laatste fase van de zw.schap toen ik het heeeeeel erg zat was. Maar ook nu is het leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat!

x

Hahahaha, idd.... voor mij geld hetzelfde.

Vind echt dat wij een van de gezelligste forums hebben! Heel divers en leuk.... en ja klagen hoort er ook af en toe bij!

Zo herkenbaar, ook namens mij bedankt...Ik heb heel wat berichtjes geplaatst...:)
Sommige dingen kun je moeilijk bespreken of krijg je rare blikken of vooroordelen bij mensen waar je het wel aanhaalt en dan is idd het forum sept 2010..HEERLIJK!
Ik heb er ook altijd veel aan gehad ook al waren er geen oplossingen je kon wel lekker van je aftikken.
Je kent elkaar niet persoonlijk maar wel uit de verhalen! Super.
Eerste jaar zit er al bijna op voor iedereen en idd waar blijft het jaar??

Het is een super mooie tijd met Up en downs geweest en er zullen er vast nog wel vele volgen!

Wat is de tijd voorbij gevlogen!!!!

Maar m`n leven is enorm veranderd in positieve zin en dit had ik voor geen goud willen missen!

Groetjes Marieke

Ja, ik ben ook heel blij dat dit forum er is, echt heerlijk om zo af en toe even van je af te schrijven, je onzekerheden uit te spreken en bijzondere momenten te delen.

Thanks daarvoor dames!

Liefs,
Evje

Terug
Bovenaan