toename gewicht

Dames, goedemorgen,

Ik Ben 10 weken en al 3 kg aangekomen. Nu heb ik op meerdere sites gelezen dat je de eerste 12 weken helemaal niet aankomt. Nou ik heb niet bepaald bossche bollen aan mijn dieet toegevoegd. Hebben jullie dat ook? Ik heb wel meer honger en eet meer brood en fruit maar het lijkt me toch niet de bedoeling om hongerig rond te lopen? Wat zijn jullie ervaringen?

Groetjes

ik ben nog niet aangekomen de vorige zwangerschappen ook maar heel weinig bij mijn dochter 7 kilo en bij mijn zoon 4 kilo ik moet zeggen dat ik al wel zwaar overgewicht heb en misschien daarom minder aan kom

Hoi ik ben nu 9 weken en ben niet zoveel aangekomen maar wel mijn omvang is al enorm toegenomen. Voor mij is dit de eerste. Hoor wel van mensen dat ze bij de tweede sneller aankomen dan bij de eerste.

Groetjes Jojanneke

Hey,

Ik ben juist ietsje afgevallen afgelopen weken... Ik ben wel dikker... Maar zo zie je... Bij elke persoon is t weer anders!

Ik zou me er niet te druk om maken...!

Liefs kim

Bedankt. Voor de reacties. Ik ben zwanger van de eerste. Nou ja ik ga er vanuit dat Als t niet goed is de verloskundige het op een gegeven moment wel aangeeft.

Heey, Ik ben ook nog niet aangekomen. Ben morgen 11 weken en nog steeds iets lichter dan voor de zwangerschap. Ik denk dat dit voornamelijk komt door de misselijkheid..

Terug
Bovenaan