toenemende klachten...

Meiden, wat heerlijk om alle geboortes te lezen. Ik ben echt enorm jaloers! Ik heb nu 1,5 week verlof, maar kan amper nog iets ondernemen. Lopen en ook stilstaan is er niet meer bij. Ik zit de hele dag thuis, ga de trap niet op of af... Jullie kunnen je vast voorstellen dat ik het niet zie zitten dit nog 4,5 week vol te houden (29 dec uitgerekend).

Lotgenoten?

Liefs Annemieke

ik moet officieel nog tot 5 december.. maar de pijn in mijn bekken en liesstreek neemt erg toe.. Heb het nu wel gehad al mijn onderbroek aantrekken kost me moeite mun tranen te bedwingen.. Ben nu wel aan mun kleintje toe..

Ik voel met jullie mee, gelukkig sjuulke het einde voor jou is dichterbij dan ons.

Ik vandaag eindelijk weer eens een lekkere dag gehad. Maar eigenlijk zijn alle ondernemingen balen. Ik moet eigenlijk vaak toch door mijn vermoeidheid of pijn heen, het negeren ondanks dat het super slecht is. Ik probeer de meeste activiteit maar te vermijden, maar dat is nu eenmaal nauwelijks mogelijk als je er al een hebt lopen.

Bevallen zou wel lekker zijn, dan is alle "aftakeling" omgezet in opknappen. Weer vooruit zeg maar.

Hier ook veel last van rug en bekken, ik heb al twee kinderen rondlopen dus veel rusten zit er niet in. Nog 17 nachtjes slapen totaan de keizersnede en ik tel ze echt af. Vooral ook het slechte slapen begint me nu op te breken.

Ik vindt het lichamelijk nog niet echt zwaar dit keer maar zit er geestelijk wel een beetje doorheen Heb echt het idee dat ik vlak voor de bevalling zit terwijl ik nog 4 weken moet Afgelopen donderdag de hele dag voorweeen gehad Vrijdag bleef het ook nog rommelen en sinds zaterdag heb ik ook nog de griep te pakken bah..... Maar goed ik had het ook echt nodig om het zwanger zijn zat te worden Ik weet het nu echt zeker hier geen 4de hahaha
Allemaal succes met jullie laatste loodjes Wij zijn ook bijna aan de beurt

Hoi,

Ik moet nog 2 weekjes dit kunnen er dus ook nog 4 zijn. En eerlijk gezegd begin ik het nu ook wel moe te worden. Kan me met zitten en liggen geen houding meer vinden. En ben bijna om het uur of twee uur wakker 's nachts. Merk dat ik de laatste loodjes zwaarder vind dan bij mijn zoontje.
Ergens hoop ik dat ik niet lang meer hoef te wachten en aan de andere kant wil ik het graag uithouden tot na de sinterklaas.

Iedereen sterkte met de laatste loodjes.

Wat een reacties, dat had ik niet verwacht. Ik ben normaal niet zo'n klager, maar vroeg me echt af of ik de enige was. Dat kon ik mij niet voorstellen. Dit is mijn derde zwangerschap, maar deze pijnklachten ken ik niet van de vorige keren.

Vandaag lijkt het in de ochtend iets beter. Moest noodgedwongen stofzuigen. Mijn mannen lieten een zandspoor ik huis achter, bij hun vertrek naar het strand om uit te waaien. Maargoed, zit nu weer op de bank. Ga zo een filmpje kijken.

Succes allemaal, voor mij is het al fijn om te weten dat we met meer zijn. Liefs Annemieke

Ja de laatste lootjes wegen het zwaarst. Ik ben op 20 december uitgerekend maar het begint me ook al aardig op te breken. Geen goede houding meer weten te vinden, rugpijn, slapeloze nachten. Lijkt me heerlijk om straks weer lekker op de rug te kunnen slapen. Ach we moeten maar zo denken 'we krijgen er allen iets prachtigs voor terug'.

Suc6 iedereen met de laatste lootjes!

Terug
Bovenaan