Toeschietreflex!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Er stond hier een aantal weken geleden een vraag over toeschietreflex voelen, maar kan deze niet terug vinden.

Wij zijn bezig met een 2de wondertje en heb mijn dochtertje ruim 7 maanden borstvoeding gegeven.
Nu moet heb ik dinsdag mijn NOD, maar heb sinds vandaag echt een toeschietreflex gevoel!!!!!
Ook komt er melk uit mijn tepels, maar goed ik ben eigenlijk pas goed 3 maanden van de borstvoeding af, dus misschien kan dat nog wel van het BV komen!!

AHHHHHH ik wordt zo gek van mezelf he!!!!! Wil zooooooo graag een test doen, maar heb het vermoeden dat deze (nog) negatief is.

Wie had ook het TSR voordat je teste en was toch zwanger???

Groetjessssss

He Noompje,

Dat van die TSR was ik!!!!!! Ik was alleen al ruim een jaar van de borstvoeding af.. Geen melk ook meer eruit, maar dat gevoel wel erg gehad. Nu ik een positieve test heb gehad (vandaag 2 weken geleden) heb ik het gevoel een stuk minder, nu nog maar af en toe!   Ik heb in totaal 3 testen gedaan, de eerste 2 waren negatief. De 3e, 2 weken na mijn NOD was 'pas'   positief. Volgens mijn ELM nu dus 8 weken zwanger.. Volgende week dinsdag naar de vk, de dag erna echo. Dan zullen we dus echt horen hoever we zijn! Spannend!!!

Ik zou gewoon maar testen als ik jou was. Als hij negatief is is dat natuurlijk helemaal niet leuk, maar net als bij mij kan het even erna opeens toch een positieve zijn!!!

Succes, hou je me op de hoogte!!

Ik duim voor je!!
Liefs.

He hoi

Ohhhhhh was jij dat!!!!!hahahahha dat is ook toevallig......
Dus jij hebt over 2 weken al een echo, wat gaat de tijd toch snel!!

Hoe voel je je??

Ik ga dit weekend testen!!!
Ik hou je op de hoogte hoor.

Liefs

Hoi,
Ja, dat denk ik wel, tenminste, als er niet nog iemand erover had geschreven.....
Nee, aanstaande woensdag is het al zover.. dinsdag eerst vk, en de dag erna de echo!

Voel me echt TOP. Wel erg moe, en soms wat last van diaree (niet heel erg hoor) maar verder echt nergens last van! Bij ons zoontje was ik echt heel de dag misselijk en moest ik ook geregeld overgeven, maar dat heb ik nu gelukkig (nog) niet!

Succes van t weekend, en anders gewoon over een paar dagen weer een test doen!!! Spannend!!
Heb je verder nog 'kwaaltjes'?

Liefs,

Hoi hoi meiden
mijn verhaal lijkt iets op dat van jullie ....
ik heb mn zoontje ook ruim 8,5maand BV gegeven en weet dus ook hoe stuwing en tsr voelt.
nou in mei ben ik ook zwanger geweest, wat dus is misgegaan met 7weken
maar nu was ik dus weer zwanger en ik had ook voordat ik weer ging testen al erg dat tsr gevoel en ook wat melk dat eruit kwam als ik wat masseerde ofzo
dus dacht al: zwanger??!!
en ja hoor, mn test was positief!!
kheb dat gevoel nog steeds wel maar gelukkig minder dan vorige week.
Dus meid ikhoop dat dit goed gevoel is en je positief gaat testen vant weekend?!!
Succes....Liefs mij

He Meiden

Alvast bedankt voor jullie reachties!!

Dus het KAN wat betekenen dus, tja heb wel wat meer kwaaltjes, maar denk er niet teveel over na want ik weet echt dat je lichaam je giga voor de gek kan houden.

Soms wordt je echt gek van die onzekerheid he!!!

Mijnschatje: fijn dat je al zo de echo hebt, heb je echt de bevesteging he!!
Ook erg prettig dat je je beter voelt dan bij je zoontje.
Ja die diarree is wel te verklaren, je darmen moeten zich verleggen dus kan obstipatie of diarree veroorzaken. hou het wel een beetje in de gaten dat je voldoende dinkt dat je niet gaat uitdrogen he!!!

Nogmaals bedankt
XXXX

@mamaJM: Jeeeetje dat is ook heftig he!! Een miskraam, je was meteen erna ook weer zwanger?
Hoelang ben je nu zwanger en heb je al zo een echo?
Spannend is dat zwanger zijn toch zeg..... het is echt een wonder.

heel veel geluk met je zwangerschap en we spreken elkaar vast nog wel!!

Liefs

Hoi Noompje, is was idd erna snel weer zwanger.
ben ook na de mk niet meer ongesteld geweest.
ik heb over deze zwangerschap alleen vanaf het begin heel ander gevoel gehad als bij die toen het dus uitliep op mk.
toen voelde het vanaf het begin al niet zo goed en had ik er geen fijn gevoel over.
en vaak klopt dat gevoel toch wel..
nu heb ik dus echt veel meer kwaaltjes...ook dat tsr en die melk dus, toen ik dat zag dacht ik van nou dat zit wel goed.
Het ging vorige maand dus met 7weken mis
en nu ben ik ruim 5weken, dus het blijft zekers nog even spannend hoor..
maar hopelijk gaat t voor jou ook goed komen.. we moeten positief blijven en zwanger raken is idd een wonder en niet een vanzelfsprekendheid, dat ben ik door die mk heel erg gaan beseffen..
Maar voor jou ook spannend hoor! We horen wel weer
Liefs mij

Terug
Bovenaan