Toestand!

Nou, van de week (11-8, zie ook de onderstaande correspondentie met F.)schreef ik over die vage bloeding op mijn "oude" menstruatiedag en de negatieve testuitslag maar toch de zeer aanwezige verschijnselen.

Volgens de berekeningen na de ovulatie zou ik vandaag moeten gaan menstrueren. Nog totaal niets!
En die verschijnelen zijn er nog steeds en in wat meerdere mate. Kokhalzen, opboeren, harde en wat grotere borsten. En misschien ook wel in emotioneel opzicht.
Ik zat net naar een serie op tv te kijken, Sisters of zoiets. Daar kreeg, rara, een van de zussen dus een miskraam.
Ik heb zitten janken! En niet de normale emotietranen die ik wel eens krijg bij iets zieligs op tv, nee, echt hartverscheurend zitten janken. Nou is dit ook wel iets wat me natuurlijk heel na aan het hart ligt en voor mij nog niet zo lang geleden is, maar toch.....

Ik durf nog steeds niet te testen, ben zo bang dat de uitslag negatief zal zijn. Kijk, dit weekend zing ik wel uit, maar daarna? Waar ben ik bang voor? Misschien wel als ik zie dat het positief is dat het dan alsnog mis kan gaan en nu verkeer ik nog "in de zalige onwetendheid".

Het verhaal wordt in ieder geval vervolgd!

Fijn weekend allen!

Hoi Aadje,
Wat spannend zeg!
Ik hoop het van harte voor je maar ik kan me je angst ook wel voorstellen.
Sterkte toegewenst met het doorkomen van dit weekend.
Groetjes van Caroline

Hoi Aadje,
Wat spannend zeg.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar ik kan me je angst ook wel voorstellen.
Ik wil je veel sterkte toewensen met het doorkomen van dit weekend.
Groetjes van Caroline

Hoi Aadje!
Ik hoop dat je veel leuke dingen doet dit weekend zodat het snel voorbij is. Kan me best voorstellen dat je bang bent dat het bij de volgende zwangerschap weer mis al gaan, maar positief blijven he!!!
Sterkte en een fijn weekend>> Groetjes S

Terug
Bovenaan