Toetje bij koemelkallergie

<p>Onze dochter van bijna 9 maanden oud heeft koemelkallergie. Nou wil ik graag een toetje geven na de groentehap, maar ze mag natuurlijk niet alles. Ik heb dus soja vla gekocht. Maar nu las ik dat baby's tot 1 jaar dat niet mogen? Heeft iemand hier ervaring mee? Of andere optie voor een toetje wat wel mag? </p>
 
Ik heb al wel voor 1 jaar soja gegeven. De diëtiste zei tegen mij dat we soja vanaf 10 maanden langzaam moesten gaan proberen, maar misschien staat de jouwe (of ka) daar anders in. 
Je kunt natuurlijk ook een beetje pap maken van de melk die je kindje krijgt evt. met wat fruit er doorheen?
Ik geef trouwens niet altijd een toetje. Als onze zoon veel avondeten op heeft, hoeft hij het meestal niet. Dan geef ik gewoon een klein flesje voor 't slapen gaan. 
 
[quote quote=10271072]Ik heb al wel voor 1 jaar soja gegeven. De diëtiste zei tegen mij dat we soja vanaf 10 maanden langzaam moesten gaan proberen, maar misschien staat de jouwe (of ka) daar anders in. Je kunt natuurlijk ook een beetje pap maken van de melk die je kindje krijgt evt. met wat fruit er doorheen? Ik geef trouwens niet altijd een toetje. Als onze zoon veel avondeten op heeft, hoeft hij het meestal niet. Dan geef ik gewoon een klein flesje voor ’t slapen gaan.[/quote]
Oke, nou onze kinderarts heeft gezegd dat ze koemelkallergie heeft en dat we aparte flesvoeding moeten geven. En met 1 jaar terug komen, voor de rest helemaal geen tips of wat dan ook.. Ik geef nu halve toetjes van die lang houdbare soja vla. Hoe oud is jullie zoon nu? 
 
[quote quote=10271133]Gebruik je neocate? ze hebben van neocate een toetje wat spoon heet.[/quote]
Nee wij hebben de pepti.. 
 
Terug
Bovenaan