toetje met 7 maanden?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Binnenkort wordt mijn zoon alweer 7 maanden. dan wordt het ook tijd voor een toetje na het warm eten. Nou geef ik nog steeds volledige borstvoeding. En vraag ik me af welk toetje je kunt geven. Bij de andere twee gaf ik yoghurt maar dat schijnen ze nu weer af te raden. Natuurlijk kun je ook borstvoeding als toetje geven, maar het lijkt mij wel fijn om over te gaan naar drie voedingen. Dit ivm moeizaam kolven op het werk.
Misschien iemand tips of ideetjes?

Groeten lins

Ik geef Rik Mijn Eertse Danoontje van Dannoontje.
Dit is gemaakt van opvolgmelk!
Ik weet niet of je dat met de BV mag geven, maar dat zal tch wel? Deze toetjes zijn al voor vanaf 4 maanden.
Je hebt van Nestle ook toetjes, weet alleen niet hoe die heten. In ieder geval vind Rik Danoontje echt super lekker!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Wij hebben eerst kwark gegeven met een scheutje diksap erdoor, maar Daan vond dit niet meer echt lekker.
Nu krijgt hij fruit na de warme maaltijd en dat gaat erin als koek.

Liefs Saskia

Ik geef hier wel gewone yoghurt, die danoontjes, kwarkolino's of wat dan ook bevatten namelijk nogal veel suiker...

Hoi,

als ik een toetje geef is het yoghurt of eigengemaakte smoothie van yoghurt, vers fruit en een klein scheutje roosvicee. Ik vind de danoontjes zo ontzettend zoet en wil hem dat niet aanleren. Vaak geef ik na het eten ook gewoon borstvoeding. is nog steeds zijn favoriete toetje!!!

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan