TOETJE NA HET ETEN

HALLO,

MIJN ZOONTJE IS NU 7 MND EN IK LEES HIER VEEL DAT JULLIE BABY'S NA HET WARM ETEN ALS TOETJE YOGHURT MET DIKSAP KRIJGEN MAAR MIJN VRAAG IS ALS IK MIJN ZOONTJE DIT GEEF GEWONE YOGHURT GEEN MAGERE, DAT IS ECHT NIET TE DOEN HET LOOPT ALLEMAAL ZO WEER UIT ZIJN MOND , MET DANOONTJE GAAT HET WEL GOED MAAR DAT VINDT IK VEEL TE DUUR HEB OOK NOG EEN DOCHTER VAN 5 JR EN ALS DIE DAT ZIET WIL ZE NATUURLIJK OOK. HEBBEN JULLIE DAAR OOK LAST VAN ?

GROETJES ELLEN

Hallo,

Ik vind het met joghurt zelf ook maar een gesmeer. Ik geeft mijn zoontje biogarde of kwark dat is allebei wat dikker en hij is er gek op. Zelf doe ik er trouwens ook niks door, mijn mening is dat ze dan aan de zoetigheid kunnen wennen en hij lust het zo heel graag dus waarom zou ik....

Groetjes mama van Jesper (11-06-06)

mijn zoontje is nu ruim 10 maanden en het gaat met (volle) yoghtrt na zijn maaltijd gewoon goed.
Wat ik in het begin deed, want dat probleem had ik bij hem ook, is er een beetje rijstebloem doorheen.
Meestal gaf ik hem ook 's middags al zijn yoghurt omdat ie dan zo'n honger had en dan een of twee uur later zijn warme maaltijd.
Maar met rijstebloem erdoor wordt het wat dikker en gaat het erg goed
groetjes Martine

Terug
Bovenaan