Toetje

Hoi,
Ik ben begonnen met Quinten toetje te geven toen hij 10 maand was. Gewone
halfvolle yoghurt. Daar deed ik in het begin een halve liga (verkruimeld) doorheen omdat
het anders te dun was. Ook deed en doe ik er af en toe een beetje ranja doorheen
gewoon voor het lekker.
Danoontje heb ik nooit gegeven dat vind ik erg duur en het is ook niet nodig. Er zit niets
in dat hij anders niet binnenkrijgt. Hij eet ook gewoon yoghurt zonder iets erdoor.
Vruchtenyoghurt vindt hij ook erg lekker.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Hai

Ik ben begonnen met 5.5 mnd. ze kreeg het toen om de dag een beetje zowel danoontje als met yoghurt met diksap voor de smaak. Toen ze 6 mnd was kreeg ze het elke avond na haar warme prak, het gaat er snel in, ik kan het soms niet bijbenen hoe  snel ze haar mond al weer open doet en leeg heeft.

Kijk en luister gewoon naar je kindje. probeer een beetje en kijk hoe ze e rop reageren. wat ik wel doe 2 dagen achter elkaar de zelfde smaak met danootje, dat doe ik nu nog steeds.Kijk maar eens hoe je kindje het vind, daar kom je snel genoeg achter.

Het CB zei wel vanaf 6 a'7 mnd vanwege de darmflora,  maar daarvoor mogen ze het wel 3 keer per week een beetje krijgen.


Succes  
 
Hai

Ik ben begonnen met 5.5 mnd. ze kreeg het toen om de dag een beetje zowel danoontje als met yoghurt met diksap voor de smaak. Toen ze 6 mnd was kreeg ze het elke avond na haar warme prak, het gaat er snel in, ik kan het soms niet bijbenen hoe  snel ze haar mond al weer open doet en leeg heeft.

Kijk en luister gewoon naar je kindje. probeer een beetje en kijk hoe ze e rop reageren. wat ik wel doe 2 dagen achter elkaar de zelfde smaak met danootje, dat doe ik nu nog steeds.Kijk maar eens hoe je kindje het vind, daar kom je snel genoeg achter.

Het CB zei wel vanaf 6 a'7 mnd vanwege de darmflora,  maar daarvoor mogen ze het wel 3 keer per week een beetje krijgen.


Succes  
 
Hai

Ik ben begonnen met 5.5 mnd. ze kreeg het toen om de dag een beetje zowel danoontje als met yoghurt met diksap voor de smaak. Toen ze 6 mnd was kreeg ze het elke avond na haar warme prak, het gaat er snel in, ik kan het soms niet bijbenen hoe  snel ze haar mond al weer open doet en leeg heeft.

Kijk en luister gewoon naar je kindje. probeer een beetje en kijk hoe ze e rop reageren. wat ik wel doe 2 dagen achter elkaar de zelfde smaak met danootje, dat doe ik nu nog steeds.Kijk maar eens hoe je kindje het vind, daar kom je snel genoeg achter.

Het CB zei wel vanaf 6 a'7 mnd vanwege de darmflora,  maar daarvoor mogen ze het wel 3 keer per week een beetje krijgen.


Succes  
 
hai

Ik het Dylan danoontjes gegeven vanaf 4 en een halve maand hij vond het heerlijk. Ik vind de normale danoontjes ook heel lekker en omdat ik zo een snoepert ben eet ik ze wel eens tussendoor en volgde hij elke hap die ik nam. Dus heb ik ze ook voor hem gekocht. Heb het toen eerst een keer geprobeert en hij vind  ze heerlijk.  Nu krijgt hij ze soms na zn warme hapje.
Gr Nifty
 
Terug
Bovenaan