toetje

Jasper is nu 9 maanden en kreeg met ongeveer 6 maanden danoontje start. Dit hebben we hem eigenlijk een hele tijd gegeven. Nu geven we gewoon danoontje dozijntje, gewoon een cupje. Yogolino hebben we hem ook gegeven (hij eet alles), maar zelf vind ik daar redelijk veel in zitten.

Groet,
Jacqueline

Ik heb een voedingsfolder van het CB daar staat in dat kinderen een toetje mogen. Ze raden in die folder een paar happen fruithap aan. En dat doe ik dus ook. Lukas vind fruit heerlijk dus dat is geen probleem. Soms krijgt hij een danoontje start omdat het heeeeeeeeeerlijk vind.

Annemieke

ik probeer sinds een paar dagen wat yogurt vermengt met een beetje roosvise te geven maar hij vindt het niks. Enzo is nu 7,5 maand dus ik heb maar besloten dat hij onderhand ook wel een toetje mag... maar ja... moet hij het wel lekker vinden, hi hi hi

liefs
di silva

Hoi,

Tess krijgt ook een toetje, sinds ongeveer een maand of 6.5, dit omdat ze toen ook heel weinig melk dronk (en nog steeds niet doet). We zijn begonnen met danoontje start en vanila yoghurt. Nu krijgt ze grotere danoontjes, die andere waren te klein, was brullen als hij op was.

Groetjes Nands

Terug
Bovenaan