Toetje??

A

Anoniem

Guest
Hallo dames

Geven jullie gelijk na het warme eten toetje, of wachten jullie tot er een uurtje voor bij is en dan toetje.
Mijn dochter heeft hier geen laatste fles meer, ze kreeg in het begin tegen half 7 sàovnds nog een fles nu niet meer nu heb ik een aantal avonden gedaan dat ze tegen half 7 het toetje kreeg en nu vanavond heb ik het gelijk na het eten gegeven dit was tegen half 6 nu ben ik benieuwd hoe jullie dit doen? als bij jullie kindjes de laatste fles weg is.

Groetjes Willy

Wij eten eigenlijk altijd tussen 5 uur en half 6,
Daniël krijgt na zn warme prakje ook een schaalte vla/ magere (vruchten) yoghurt.
Om half 7 proberen wij onze kruimelijk dan lekker op bed te leggen, zijn lampje gaat om die tijd helemaal uit, en word hij als we proberen te rekken erg vervelend.
Soms word hij snachts wel wakker, maar dat is niet vanwege honger maar omdat hij dan erg aan het dromen is.
veel succes ermee,

liefs marina

Hoi,

Wij geven onze kleine meid geen toetje na het avondeten. Vind het avondeten al veel
(250gram) en wil haar niet volproppen met nog een toetje.

Wij geven smiddags een bakkie yoghurt/vla als tussendoor en het gaat prima.

groetjes

Jess

Hoi,

Wij eten pas rond 18.30u en Myrthe krijgt na het eten gelijk haar toetje en gaat daarna naar bed.
Waarom zo laat eten? 3 dagen in de week zijn we dan pas thuis en beter dat ze de andere dagen dan ook rond die tijd eet, dan is ze het schema gewend.
Hier ook geen laatste fles meer.

Liefs Reneke

ook wij geven het toetje gelijk na het eten.
maar geen heel kommetje vla of yoghurt.
we geven een half kommetje. meer dan genoeg.
of een danoontje.
soms krijgt ze smiddags ook nog wel eens een danoontje, of een beetje vla.
gewoon omdat ze het zo lekker vindt hihihi.

liefs, do

Terug
Bovenaan