Toeval of....?!

Sinds een kleine week word k elke nacht wakker,op zich niet zo verwonderlijk; bijna 36 weken zwanger en het hoort er bij zou je zo zeggen, MAAR, het opvallende is dat ik stipt om de 4 uur wakker word; het maakt niet uit of ik s middags wel of niet gelegen heb; hoe laat ik s avonds naar mn bed ga; ik kan de klok er op gelijk zetten dat ik na 4 uurtjes klaar wakker ben.....Toeval...?! of voorbereidend op nachtvoedingen?! Vind het in ieder geval erg apart; het is mn 4e maar dit herken ik absoluut niet van de andere 3.

hihi ja ik heb dat ook alleen heb ik dit al vanaf de 30ste week
ook rond 4 uur in de nacht word ik wakker dan moet ik even wat drinken
ik word ook wel vaker wakker hoor per nacht maar om 4 uur ben ik zo ie zo elke nacht wakker :D
ze zeggen dat de baby straks ook rond dat tijdstip dan ook wakker word
ik toch blij ik ben nu wel goed gewent aan het continu wakker worden snachts

nee ik ben niet elke nacht om 4 uur wakker, maar steeds na 4 uur slapen ben ik wakker; dus ga ik om 21 uur naar bed ben ik om 01 uur wakker; ga ik om bijvoorbeeld 02 uur naar bed ben ik om 6 uur wakker; zit steeds 4 uur slapen tussen zeg maar....

4 uur... *voelt een steek van jaloezie*
Ik ben precies elk uur wakker.. om te draaien of te plassne....

ja dat herken ik ook wel Femmmke, dat heb ik ook wel binnen die 4 uur zeg maar, maar het is net of iets me na 4 uur influistert van 'het is tijd' zeg maar, weet niet zo goed hoe ik uit moet leggen/omschrijven, het is anders in ieder geval dan als ik wakker word om te plassen, of omdat k niet lekker lig, of omdat k een slokje wil drinken, of omdat ik gewoon NOG een keer ff de babykamer op MOET lopen of of of .....hahahaha
Je hoeft in ieder geval niet jaloers te zijn, die 4 uur aan een stuk red ik ook bij LANGE na niet hoor :p

Ja, grappig. Ik heb het ook, had het bij mijn dochter helemaal niet maar nu wordt ik om 2 uur en om 5 uur wakker ondanks slaapmedicatie.... Echt gek, zei het toevallig van de week tegen mijn vriend. Wij gaan meestal rond 10 uur naar bed....

Terug
Bovenaan