toevoegen op januari forum aub!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames ik weet niet hoe ik mezelf toe kan voegen werd altijd gedaan als ik dat vroeg in nov en dec maar heb hier al paar keer gevragen maar word niet toegevoegd.Kan iemand mij dan uitleggen hoe dat moet kan ik het zelf ook doen?

Mam31               31 jaar                       2e kindje                     3e ronde                     NOD 30 jan

Groetjes mam31 en succes allemaal dat er deze maand maar veel  mogen staan!!

hey mam31,

Je gaat bij de eerste letter van het lijstje staan, houdt de linker muisknop (of rechter, weet het niet meer, want gebruik een laptop, daar is het de linker knop) ingedrukt en selecteer het hele lijstje, dus door naar beneden te scrollen zodat alles blauw wordt. Dan druk je op de rechter muisknop en dan klik je op kopieren.
Je opent een leeg scherm door op reageer te drukken en dan druk je in dat vak waar je reageert op de rechter muisknop en klik je op plakken.
Als het goed is staat hij er dan...dan voeg je jouw eigen gegevens toe en dan druk je op plaats bericht.

Succes.

Liefs Joepie

zie je die 2 praat wolkjes staan helemaal rechts naast een naam die een stuk tekst heeft geschreven klik dat aan dan krijg je gelijk dat bericht en kun je er op reageren

liefs nathalie

Ja, maar dan krijg je een qoute en als iedereen dat doet krijg je allemaal van die irritante lijnen.

Vandaar dat ik dat andere uitgelegd heb.

Liefs

Ja, maar dan krijg je een qoute en als iedereen dat doet krijg je allemaal van die irritante lijnen.

Vandaar dat ik dat andere uitgelegd heb.

Liefs

hallo, je kan ook die lijnen weghalen, eerst selecteren en dan deleten

gr Bieb

Terug
Bovenaan