A
Anoniem
Guest
Hey ladies,
sinds de ongeveer 4e maand van de zwangerschap voel ik wel eens vlijmschermpe pijn aan de onderkant van mijn baarmoeder als de baby beweegd.
Onder de navel en het steekt dan écht.
Net als of ie tegen een eierstok zit te rammelen....
Herkent iemand dit, én het zouden toch geen voorweeën of iets zijn toch?
Als dat zo is, gaat het wel héél beroerd worden straks!
Verder heb ik nog helemaal geen voorweeën of harde buiken gemerkt eigenlijk...
Ja alleen na veel lopen een harde buik maar anders ook niets!
Hmmm, is dat verkeerd of niet? Herkent iemand dat?
Ik ben nu het boek: veilig bevallen aan het lezen en ik met zeggen dat het een leuk en ontspannend boek is, erg leerzaam ook!
Daarin las ik een aantal 'voortekenen' die je kunt opmerken zo'n 4 a 5 weken vóór de bevalling, maar ik voel nog niet echt een verschil... Alleen dat mijn borsten weer actief lekken bij niezen enzo, maar dat heb ik de hele zwangerschap door wel een beetje gehad eigenlijk. Nesteldrang soms, maar verder écht niets.
De baby is onwijs druk de laatste tijd, vind het erg gek maar 't is zo... Wel ben ik erg moe af en toe.... Oh ja en het vocht hoopt zich enorm op, terwijl sommige vrouwen juist vlak voor de bevalling al wat vocht verliezen.
Nou nou nou, wat een verhaal!
Hoor graag van jullie!
Groetjes!
sinds de ongeveer 4e maand van de zwangerschap voel ik wel eens vlijmschermpe pijn aan de onderkant van mijn baarmoeder als de baby beweegd.
Onder de navel en het steekt dan écht.
Net als of ie tegen een eierstok zit te rammelen....
Herkent iemand dit, én het zouden toch geen voorweeën of iets zijn toch?
Als dat zo is, gaat het wel héél beroerd worden straks!
Verder heb ik nog helemaal geen voorweeën of harde buiken gemerkt eigenlijk...
Ja alleen na veel lopen een harde buik maar anders ook niets!
Hmmm, is dat verkeerd of niet? Herkent iemand dat?
Ik ben nu het boek: veilig bevallen aan het lezen en ik met zeggen dat het een leuk en ontspannend boek is, erg leerzaam ook!
Daarin las ik een aantal 'voortekenen' die je kunt opmerken zo'n 4 a 5 weken vóór de bevalling, maar ik voel nog niet echt een verschil... Alleen dat mijn borsten weer actief lekken bij niezen enzo, maar dat heb ik de hele zwangerschap door wel een beetje gehad eigenlijk. Nesteldrang soms, maar verder écht niets.
De baby is onwijs druk de laatste tijd, vind het erg gek maar 't is zo... Wel ben ik erg moe af en toe.... Oh ja en het vocht hoopt zich enorm op, terwijl sommige vrouwen juist vlak voor de bevalling al wat vocht verliezen.
Nou nou nou, wat een verhaal!
Hoor graag van jullie!
Groetjes!