Tom geboren!

A

Anoniem

Guest

zo...eindelijk tijd om ff te reageren..
met 2 kleintjes om je heen is het ff een stukkie drukker

maar goed ...

12 november om 1437uur is ons kleine mannetje geboren dmv een "geplande"keizersnede.
9 november was ik officieel uitgerekend en aangezien de kleine zich niet aandiende en ook nog niet ingedaald lag werd er al gesproken over een keizersnede...
mijn dochtertje is ook via een   spoed keizersnede geboren die lag in een zogenoemde kruinligging alleen ben ik bij haar wel eerst ingeleid etc.
nu kwam ik dus 11 november bij de gynacoloog en die voelde en zei meteen van nou je weet denk ik wel wat er gaat gebeuren...uuhhhh oke...dus hij ging meteen bellen en toen kwam er dus uit dat ik de volgende dag om 9 uur in het ziekenhuis mocht komen voor de keizersnede...ging ineens erg vlug...
ik kwam wel op het spoedprogramma te staan...dat hield dus in dat alles wat meer spoed had( is dus echt alles) voor mij ging...
dus dat werd afwachten....net toen ik zoiets had van het gaat denk ik niet meer vandaa gebeuren kwam de verpleegkundige binnen om me voor te bereiden op de keizersnede ( catheter etc)
om 1437uur is onze Tom geboren met een gewicht van 3980gram en 53 cm..
keizersnede is me behoorlijk meegevallen...de vorige keizersnede vond ik al meevallen maar deze helemaal.

we zijn nu heerlijk aan het genieten met z'n viertjes.

groetjes Stephanie

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tom!!!
Jammer dat het toch een keizersnee is geworden, gelukkig had je je er al op voorbereid en  is het je meegevallen. Lijkt me nu wel pittig, herstellen van ks met 2 ukken om je heen. (is bij mij even sprake geweest rond 30wkn dat het mogelijk weer ks zou worden).
Wens je een vlot herstel toe en geniet van jullie prachtwonder met z'n viertjes!
Groetjes mira

heel veel geluk met jullie kleine!
Geniet met volle teugen!

Erica

Terug
Bovenaan