Tom is geboren!

Ik wilde even laten weten dat gisteren, zondag 1 maart, om 16.39 Tom is geboren. De bevalling was kort en heftig en heeft in totaal maar net 3 uur geduurd. Tom weegt 3525 gram en is 50 cm lang.
Door de snelle bevalling is Tom nog wat onrustig en snel geprikkeld, maar dat schijnt erbij te horen. Ik lig nog aardig in de kreukels, want door de intensiteit van de weeen heb ik het idee dat ik een halve marathon heb gelopen.

Het geniet kan nu echt gaan beginnen. Ik wens iedereen die nog moet, heel veel succes met de laatste loodjes en natuurlijk de bevalling!

gr. Hanneke

hanneke van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Tom. fijne kraamtijd en het zit er voor jou op , jij blij.. tenminste van deze bevalling.

groet lizz

Van harte!!!!!! Heerlijk dat je kleine er is! GEniet van je mannetje!

Leuk dat het hier een beetje begint te lopen met het aantal geboortes. Geeft me moed...het is bijna zover!!

Een dikke dikke proficiat meid met jullie zoontje !
GENIET er ten volle van!

Is het spontaan op gang gekomen? Omdat het zo'n heftige weeën waren.
Bij mijn eerste was het ook heftig, maar door het feit dat het toen werd ingeleid.
Ben toch wel benieuwd!!

LIefs,
van ons...

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

3 uurtjes maar,.. wow,.. das wel heel snel ja!

Knap maar lekker op van je prestatie en genet maar van al het moois..

Esmé mv Kay en ???

(38 wk zw)

Hoi Hanneke,

Gefeliciteerd met jullie zoon Tom! Mooie naam, stond ook op ons lijstje...

Wow 3 uur, dat is zeker snel, kan me voorstellen dat t erg heftig was! En dat zonder inleiden... Ga lekker genieten, hoop dat je je gauw wat beter voelt en dat Tom gauw gewend is aan zijn leventje hier bij jullie... Is ook heftig he, voor zo'n kindje, ineens is alles anders, kan me voorstellen dat ie ff tijd nodig heeft...

Jasper had een hersenschudding door de vacuum, eerste dagen erg hoofdpijn en misselijk, maar gelukkig nu niks meer van te merken!!

Heel veel geluk met jullie kleine man

lfs Dana en Jasper

Terug
Bovenaan