Tomaten-groentesap van Appelsientje

Ik had dit gekocht nav een topic over groente eten (geloof ik), maar wat is het ongelooflijk SMERIG!!!! Zowel Edwin als Ivar als ik gingen zowat over onze nek hahahahahahaha

De Knorr Vie is verdund wel goed te pruimen dus dat geef ik af en toe extra aan Ivar, maar die tomatensap

Ik weet ff niet meer wie het regelmatig dronk (en haar dochter ook) maar petje af dat je dat wegkrijgt

groetjes Jenneke

Ik heb hem dus ook geprobeerd, het was voor het eerst dat Lydia iets NIET opdronk! Echt superranzig inderdaad... Heb de beker direct in de vaatwasser gemikt en het pak in de kliko. Lang leve de Knorr Vie en de Groente-fruitshot van Appie. Alhoewel zelfs dat er nu niet in gaat, ons wijffie is weer ontzettend ziek: spugen spugen en de hele dag slapen of huilen. Dus mijn langverwachte scriptie-opsluit-en-schrijf-hem- helemaal-af-weekend valt weer lelijk in  duigen. En ik wil zo graag in mijn nieuwe auto rijden...
Groetjes, Rianne en Lydia

Dat heb ik nooit geprobeerd, het klinkt eerlijk gezegd ook al  echt niet lekker! Heb je weleens sappa kids van zonnatura geprobeerd? Dat zijn kleine rode  of oranje  pakjes fruit/groentendrank met kikker erop. Het staat gelijk aan 1 stuks fruit en een ons groente en omdat er ook fruit in zit smaakt het zoet. Thom vindt het in ieder geval lekker en interessant om uit een pakje te drinken, haha.
Groetjes Laura mv Thom

Die Zonnatura-pakjes vind ik zelf niet te drinken, heb ze ooit eens geprobeerd. Gelukkig vindt ze die flesjes van AH en Knorr erg lekker en die zijn niet zo duur.
Laura, nee, echt vlotten wil het niet nee. Ik ben steeds zo ontzettend moe. Het was de bedoeling dat ik dit weekend 4 dagen voor non zou spelen en keihard aan die scriptie werken, maar ja, met een ziek kind lukt dat niet continue. Hans zorgt goed voor haar, maar ze wil toch regelmatig bij mij op de buik hangen...
Een geplande einddatum is er niet (ja, 2 1/2 jaar geleden al), behalve dan dat het nog maar kan tot het einde van dit schooljaar, omdat ik nog doctoraal doe, en dan is dit de laatste mogelijkheid anders moet ik over op het Bachelor-master systeem, en dat stelt heel andere eisen dus zou ik extra vakken moeten doen en heb ik een hoop oude vakken voor nop gedaan, dus dat is geen optie.
Maar goed, ik ga weer eens in gevecht met Masaryk en Havel...
Groetjes, Rianne

Dat bachelorsysteem lijkt me wel een flinke stok achter de deur! Balen dat je met een zieke Lydia zit, dan is het lastig de zorg niet op je te nemen ook al kan Hans het waarschijnlijk net zo goed. Moet je nog veel schrijven? Even doozetten dan maar, dan heb je straks zeeen van tijd over voor Lydia, Hans en je nieuwe auto..
Werkze,
Laura mv Thom

Hahahahaha, dat was ikke!!
Jammer dat jullie het niet lusten. Mijn man lust het ook niet hoor, vindt het ook echt smerig!  Als Marly en ik het 's morgens hebben gedronken, wil hij ook absoluut geen kusje van ons! Hahaha!
Wij vinden het wel lekker. Marly komt soms zelfs om een tweede beker vragen!

Met de kerst heb ik wel een sapcentrifuge gekregen en maak nu ook zelf sap. Tis een beetje uitproberen. Die van vorige week was ook té smerig! Helemaal weggekieperd. Wel zonde, maar we kregen het niet weg. Maar vanmorgen nieuwe gemaakt. Die was beter. Marly heeft het ook gedronken. Nog even wat oefenen hiermee en misschien hoef ik dan ook niet meer die pakken te kopen. Hoewel ik ze wel lekker vind en natuurlijk makkelijker dan zelf maken. Maar zelfgemaakt is toch nog altijd verser én zoutloos.

Groetjes Marloes mv Marly

tomatensap, rrrrrrr rillingen over mijn rug gatsie...
Ik heb gisteren van Appie heijn pakjes sap met rode vruchten van eigen merk gehaald... nou... normaal lust meneer niet veel maar dit is helemaal de top.
Hij vindt het zo zalig dat hij het zelf uit het keukenkastje heeft gepikt vanmorgen, de boef.

Maar pakjes Ice tea en ik geloof framboos van Wicky, blehhhh echt goor. Ik heb die zo weggekiepert

liefs
di silva

Terug
Bovenaan