tommee tippee

ben niet van deze maand,maar heb wel een dochter van 3 jaar die destijds ook iedere fles weigerde.heb toen ook de tommee tippee gekocht.was eerst ook nog proberen en afzien,maar na een half uur pakte ze hem eindelijk.heeft nog wel even moeten wennen eraan.maar na een tijdje ging het supergoed,dus zou zeggen:probeer het gewoon.zo duur zijn ze niet
liefs jootje

Mijn dochter was ook een flesweigeraar. Die heeft alle flessen eigenlijk geweigerd, ook Tommy Tippee. Ken je niet iemand van wie je die fles evt kan lenen, om te kijken of het wat is?

nee, dr brown nog niet geprobeerd. ik weet wel dat die werkt tegen te veel lucht maar verder?

en nee, ik ken helaas niemand die de fles heeft...maar heb je nog uiteindelijk een oplossing gevonden?

DR Brown bootst de borstvoeding na....:

Dr. Brown’s

Ontworpen door een arts in 1996 en gepatenteerd in 1997, was de Dr. Brown’s Natural Flow® babyfles de eerste babyfles met een intern ventielsysteem tegen het vacuum zuigen, luchtbelletjes in de voeding en de negative druk welke bij de andere flessen ontstond. Door het unieke ventielsysteem, benaderen de Dr. Brown's Natural flow babyflessen de natuurlijke borstvoeding als geen andere fles. Hierdoor zijn de Dr. Brown's babyflessen het beste wat je je kleine kind kan geven borstvoeding op borstvoeding na. De flessen zijn dan ook ideaal als borstvoeding afgewisseld wordt met flesvoeding.

liefssss

Hey hey...ik ken iemand waarvan t kindje ook de fles weigerde.....kon ook niet heel lang zuigen en bleek dat t tongriempje te kort was waardoor hij de fles niet kon pakken. Nu dit is verholpen drinkt ie wel.

Verder heb ik de tommie tippie wel gehad helemaal aan t begin....dhymaris dronk er toen wel goed uit, heb geen borstvoeding gegeven....maar na een paar mnd deed ze t toch beter op de avent.

Veel succes

Terug
Bovenaan