tongetje uitsteken

A

Anoniem

Guest
Dan maar even een nieuw topic: Floor steekt sinds een paar dagen constant haar tongetje uit, ze krult hem helemaal om haar bovenlipje heen. Staat wel grappig maar ik hoop dat ze hier wel ooit een keertje mee ophoudt, haha! Zou dit met tandjes te maken hebben? Onderin heeft ze al wel twee tandjes maar bovenin nog niks. Ik kan me herinneren dat Tijmen dit ook een tijdje heeft gedaan maar weet niet meer precies of hij toen tanden kreeg. Hij deed dit volgens mij niet zo heel lang.
Herkennen jullie dit ook?
groetjes,
Ruth

Bij mij (nog) niet. Ziet er volgens mij wel heel lief uit.

Grappig. Quinn doet namelijk sinds 2 dagen precies hetzelfde. Misschien komen er boven toch tandjes? Geen idee.

renske doet dit ook al een poosje, grappig! (ze is nu ruim 5mnd)
groetjes mieke

Bram is nu bijna 7 maanden, maar ik heb het hem nog nooit zien doen  Maar als ik het zie, dan is dat natuurlijk zeker weer een foto waard hahaha
Als het de tandjes zijn, klopt het wel, want bij Bram is wat dat betreft nog helemaal niets te ontdekken !!!

Lief he! Suze doet dat ook al een hele tijd, maar hier nog geen tandjes hoor.Hier was ze 10 of 11 weken oud:

Dat doet Emma ook, geen idee waarom? Geen tandjes in zicht.....
het staat wel heel schattig, heb er alleen nog geen foto van, als de camera in de buurt is doet ze het net weer even niet. haha

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan