tongetje

A

Anoniem

Guest
Tess doet bij alles waar ze intensief mee bezig is haar tong uit de mond. Het staat erg schattig maar niet echt intelligent.
 Ik hoop voor haar dat ze dat afleert voordat ze 16 is

Zijn er nog meer kindjes die dat doen?

Groetjes sandra

Haha wou hier net een topic over plaatsen. Tyche doet dit dus ook. Ook wanneer ze niet intensief bezig is . En dan het tongetje meer naar de hoek van haar mond. Een beetje zoals Tess op foto2. Mijn man doet dit ook. Gelukkig wel ALLEEN als ie met iets intensiefs bezig is. En de opa van mijn man deed dit ook altijd. Ik vind het wel schattig eigenlijk....
Maar idd niet meer als ze 16 zijn!

Groetjes Kirsten

Kay flapt die tong ook over zijn bovenlip en kijkt je dan ook nog eens zo trots aan van :"kijk eens hoe lang ik dit vol houd". Soms trekt hij aan zijn eigen tong om te zien wat hij er nu eigenlijk precies allemaal mee kan hhaha..

Ik moet er wel om lachen ja, ach,.. hoort ook bij de ondekkingsfase ja. En anders richten we dan wel een lotgenotenclubje op haha..

Esmé mv Kay

Wieteke doet dit sinds een week of drie ook. Continu haar tong uit haar mond. Wil je een leuke foto maken, komt die tong weer om de hoek kijken. Maar inderdaad ook als ze druk bezig is!
Ach het is wel lief en hopelijk leert ze het nog een af......

Dit jurkje is trouwens wat ouderwets, maar dat had ík aan op mijn eerste verjaardag (27 jaar geleden). Wieteke paste hem nu al niet mee trouwens (nog geen 9 maanden).

Hihi ook al zo'n tongetje.....vind eigenlijk wel leuk staan dat jurkje. Gek idee lijkt me dat je zelf zo kleine bent geweest...en dan nog kleiner dus als je het op je 1e verjaardag nog aan kon hihi

hahahaha gaaf zeg moet er wel errug om lachen....

Als we tegenwoordig aan Yoëll vragen of we een kusje krijgen dan doet ie z`n mond wagen wijd open en flapt zn tong zo in onze mond hahaha een echte kleffe tongzoen krijgen we dus...

Tis dus maar goed dat Tess en Yoëll vorige week vrijdag elkaar geen kusje hebben gegeven anders hadden ze zitten tongen hahahaha

Liefs Denise

Terug
Bovenaan