Tongriempje

<p>Hi</p><p>Wie kan mij meer vertellen over het<span style="caret-color: #3c4043; color: #3c4043; font-family: Roboto, 'Helvetica Neue', Arial, sans-serif; font-size: 14px; -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0);"> laseren</span> van het tongriempje.  Ons zoontje drinkt niet goed aan de borst en na controle door een lactasatiekundige werd aangeven dat we iets aan het tongriempje moeten doen.</p><p>nu had mijn zoontje van 3 dit ook maar daar hebben we niets aan laten doen. Hij dronk ook niet goed aan de borst maar toen heb ik 7 maanden gekolfd. In begin merkte ik niets van het tongriempje maar later zagen we wel dat hij grote flessen of flessen met een m speen niet goed kon drinken of viel in slaap. Verder nooit echt last van ook zijn spraak is goed. </p><p>nu hebben wij dus een afspraak staan voor onze tweede zoon maar hij is dan 2,5 week heeft iemand ervaring hiermee deed het pijn, is het daarna verbeterd en hebben ze er veel last van na de behandeling. </p><p>hoor graag jullie ervaringen </p>

Het is echt een hele kleine ingreep, een knipje en klaar. Onze oudste was 3 dagen oud toen we het hebben laten knippen, geen verdoving niks, valt echt mee. Hoe vroeger, hoe minder last het kind er van heeft. Mijn mening, doen! Je kindje zal er alleen maar profijt van hebben

Terug
Bovenaan