Toos Werkeloos....

Hoi Dames...

Mag ik even m'n hart luchten?!...

Mijn contract is niet verlengd.. nu zit ik dus sinds vorige week zonder werk met bijna 5 maanden zwanger... oftewel geen werkgever die mij hebben wilt?!

Nu vond ik dit in eerste instantie eigenlijk wel lekker,, ben al een aantal jaren constant fulltime aan het werk en was wel toe aan een beetje rust.. ook net verhuisd, druk aan het verbouwen, nog een hoop regelen voor die kleine...

Afgelopen woensdag was dus mijn laatste dag werken en ik moet eerlijk zeggen dat ik me een beetje down voel..... Ik voel me een beetje nutteloos... volgens mij heb ik afkick verschijnselen.... :p

Wat kan ik doen om het weer leuk te maken voor mezelf? ik wil genieten van me zwangerschap en niet balen van mijn werk?!

Liefs
 
Hoi,

Dat is balen zeg!!. Ik ben zwanger geworden toen ik al in de ww zat. Maar er is inderdaad geen baas die je nu wilt hebben. Ik heb me ook een tijd down gevoeld. Ik voelde me nutteloos en zou er bijna depressief van worden. Heb je geen leuke hobby waar je je op kan richten? Of bedenk iets leuks om te doen. Een nieuwe uitdaging ofzo. Ik heb inmiddels voor onze kleine meid een dekentje gequilt. Ik ben hier heel druk mee geweest en ben erg trots erop. Hopelijk onze kleine meid ook straks. Ik was hierdoor wel mijn vervelende gevoel even kwijt. En probeer gewoon er even lekker van te genieten. Werk komt wel weer na je verlof.

Sterkte!!

Groetjes Natasja
 
hier ook iemand einde contract. Maar ik loop inmiddels op het einde aan (36 weken)

Maar mocht je je vervelen : ik zit nog in de verbouwing en moet nog veel doen (kleertjes wassen en strijken, huis grondige schoonmaak na verbouwing, enz..) dan mag je mij komen halpen, hi hi hi.

Probeer gewoon te genieten en ga lekker bijkletsen met vriendinnen, heb je dadelijk geen tijd meer voor
 
Hoi hoi,

Ik was net zwanger toen ik te horen kreeg dat ik kon vertrekken. Zit sinds 16 weken zwangerschap thuis (nu 36 weken). Heb eerst moeten ontstressen, daarna kon ik eignelijk pas echt genieten.
Had zoveel plannen om te doen, maar eigenlijk is er weinig van gekomen. Ben best druk geweest, maar vraag me niet waarmee.

En ja je wordt dus echt zelden aangenomen, maar je hebt wel sollicitatie plicht. Had bijna een baan voor na mijn verlof, maar helaas is niks geworden.

Je tijd is echt zo voorbij, dus ga echt proberen te genieten.
 
Heyy,,

Nou ik heb gelijk wat adviezen opgenomen... Mijn knutselspulletjes zijn de kast weer uit! :)

Lekker schilderijtjes maken van Winnie de pooh! :)

Enn ga zeker proberen meer te genieten, ga eind van de maand als ik weet wat het geslacht is lekker shoppen dus dan gaat het ook wel wat meer kriebelen denk ik....

Thanks voor de steun ;) en allemaal succes met de zwangerschappen!
 
Ik heb een vaste aanstelling, ik maar ben waarschijnlijk boventallig komend schooljaar :( Dat betekend dat ik hoogstwaarschijnlijk niet ontslagen wordt, maar ergens op een andere school (van dezelfde stichting) geplaatst wordt, dat kan dus ook anderhalf uur rijden zijn :S Daar zie ik echt tegenop. En echt blij zullen ze ook niet met me zijn op die school, want na 8 weken moeten ze weer een vervanger hebben, want dan ga ik met verlof....
 
Hey meid nou hier nog 1tje zonder werk ik ben 15 februari bevallen van onze zoon en zou na mn verlof nog 24 uur terug komen, maar mijn contract liep af en is ook niet verlengt. Ik zou een vast contract moeten krijgen maar op mijn ex-werk willen ze alleen maar fulltimers.
Nu heb ik a.s. maandag een sollicitatie gesprek bij een schoonmaakbedrijf. Voor een paar uurtjes per week. Ik wens je veel succes met de rest van je zwangerschap en heel veel succes en sterkte met de bevalling en ik zou zeggen geniet er gewoon maar lekker van straks mis je het getrappel in je buik;) Groetjes Marielle1785
 
Terug
Bovenaan