Hallo dames,
Gisteren is de kogel door de kerk gegaan; mijn werkgever heeft mij in een persoonlijk gesprek laten weten dat mijn contract per 1 maart niet verlengd gaat worden.
Omdat ik nu veelvuldig ziek ben heeft hij niets aan mij en valt er op mij niet te bouwen.
Helaas (voor hem) heeft hij mij in januari een toezegging gedaan voor een vast contract dus de stukken gaan dit weekend op de post naar mijn rechtsbijstandverzekering.
Zo laat ik niet met me omgaan en ik ga proberen mijn gelijk af te dwingen.
Echt wat kan je onrecht aangedaan worden, niet normaal!
Verder blijf ik me lichamelijk echt een wrak voelen.
Ik heb veel last van mijn hormonen en lig bijna hele dagen in bed te slapen.
"Gelukkig" mag ik de ziektewet in bij UWV tgv zwangerschap en krijg ik de rust/tijd om tot mezelf te komen en alle energie aan mijn baby (s) te besteden.
Veel liefs Marieke
Gisteren is de kogel door de kerk gegaan; mijn werkgever heeft mij in een persoonlijk gesprek laten weten dat mijn contract per 1 maart niet verlengd gaat worden.
Omdat ik nu veelvuldig ziek ben heeft hij niets aan mij en valt er op mij niet te bouwen.
Helaas (voor hem) heeft hij mij in januari een toezegging gedaan voor een vast contract dus de stukken gaan dit weekend op de post naar mijn rechtsbijstandverzekering.
Zo laat ik niet met me omgaan en ik ga proberen mijn gelijk af te dwingen.
Echt wat kan je onrecht aangedaan worden, niet normaal!
Verder blijf ik me lichamelijk echt een wrak voelen.
Ik heb veel last van mijn hormonen en lig bijna hele dagen in bed te slapen.
"Gelukkig" mag ik de ziektewet in bij UWV tgv zwangerschap en krijg ik de rust/tijd om tot mezelf te komen en alle energie aan mijn baby (s) te besteden.
Veel liefs Marieke