Toos Werkloos

Hallo dames,

Gisteren is de kogel door de kerk gegaan; mijn werkgever heeft mij in een persoonlijk gesprek laten weten dat mijn contract per 1 maart niet verlengd gaat worden.
Omdat ik nu veelvuldig ziek ben heeft hij niets aan mij en valt er op mij niet te bouwen.
Helaas (voor hem) heeft hij mij in januari een toezegging gedaan voor een vast contract dus de stukken gaan dit weekend op de post naar mijn rechtsbijstandverzekering.
Zo laat ik niet met me omgaan en ik ga proberen mijn gelijk af te dwingen.
Echt wat kan je onrecht aangedaan worden, niet normaal!

Verder blijf ik me lichamelijk echt een wrak voelen.
Ik heb veel last van mijn hormonen en lig bijna hele dagen in bed te slapen.

"Gelukkig" mag ik de ziektewet in bij UWV tgv zwangerschap en krijg ik de rust/tijd om tot mezelf te komen en alle energie aan mijn baby (s) te besteden.

Veel liefs Marieke

Hallo Marieke,

We hebben elkaar nog niet eerder gesproken,maar wilde even reageren op je topic.
Vind het schandalig dat je zo aan de kant wordt gezet en dat omdat je veelvuldig ziek bent of naar zh moet?Nou dat kan toch niet.Net of je daar wat aan kan doen.
Ik zou zeker je rechtsbijstand raadplegen,want dit kan echt niet hoor meid.
Heel veel sterkte.
En lees ik nou dat jij zwanger bent?Of zijn jullie ook nog bezig met alle onderzoeken?

x susie

Hee Susie,

Wij hebben 13 februari een test gedaan en die was hartstikke positief.
Volgende week donderdag 5 maart hebben we onze eerste echo en horen we of alles goed is met de baby of baby's (ze hebben twee embryo's teruggeplaatst).

We hebben een ICSI poging gehad in Duitsland en na een eerste poging ben ik zwanger geraakt.

Dus het klopt dat ik zwanger ben.
Bedankt voor je berichtje.

Ik ben ook wel benieuwd naar jouw "stand van zaken"

Groetjes Marieke

Hoi Marieke,

Gefeliciteerd wat leuk dat je zwanger bent.Na je eerste poging ICSI?
Ik en mijn vriend zijn nu bijna 2 jaar bezig.Bijna alle onderzoeken achter de rug nu en nog geen verklaring kunnen vinden waarom het niet lukt.Dus vooralsnog onverklaarbaar onvruchtbaar.
Afgelopen sep HSG gehad,Daarna weer half jaar op eigen kracht moeten doen,omdat ze erg hoopvol waren dat we binnen half jaar wel zwanger werden,omdat we nog onder de 30 zijn en mijn vriend zijn zaad ook goed was,maar helaas ook zonder resultaat.
Toevallig afgelopen dinsdag naar zh geweest voor samenlevingstest.Helaas was deze slt negatief,omdat ik mijn eisprong al gehad bleek te hebben.
We gaan wel starten met IUI is nu alleen de vraag met of zonder hormonen.Volgende maand nogmaals voor slt mocht deze weer negatief uitwijzen dan krijg ik IUI met hormonen.Kan zijn dat mijn baarmoederslijmvlies vijandig is.
Het is ieg allemaal erg vervelend,maar ja kan jij ook over meepraten natuurlijk.
Wat was de reden bij jullie dat het niet op normale manier lukte?

Maar wie weet nu een tweeling?Wel leuk hoor. Spannend.

Susie

Terug
Bovenaan