top 5 naam

A

Anoniem

Guest
Beste meiden, al langere tijd ben ik helemaal in de wolken van een naam die in de top 5 staat. Aan de ene kant tof dat je er dan uit bent maar aan de andere kant vervelend dat iedereen die naam heeft. hebben jullie tips??

Hoi,

Eerlijk gezegd ben ik geen type van de bekende namen. Ik vind het dan geen verrassende naam meer. Meestal weet iedereen al voor dat de baby er is of je een jongen of een meisje krijgt. En dan nog een naam die je zo vaak hoort, nee niks voor mij. Ik vind het juist leuk om te horen "oh wat een leuke aparte naam" . Ik kan het weten ik heb zelf een naam waar ik het nergens heb gehoord in mijn wereld he. En ben al 30 hahah. En dat vind ik juist zo leuk. Lekker apart. Mijn zusje heet Angela en bijna iedereen van haar leeftijd heet zo. Was destijds waarschijnlijk ook in de top 5.
En tja deze naam hoor vaker.   Maar iedereen heeft zo zijn eigen mening.

Gr. Lucy (niet mijn echte naam   hoor)

ja ik ken dat. Mijn hele zwangerschap zijn we op zoek geweest naar een leukere meisjesnaam dan de top 10 naam Emma die we beiden super vonden. We konden er geen een vinden en dus heet onze dochter Emma. Nog steeds voor ons de mooiste naam. Ik ben heel blij dat we niet gekozen hebben voor een minder leuk alternatief. Ook hoor ik het hier in de omgeving niet zo veel terwijl ik werk met kinderen. Kennelijk wonen alle Emma's in een ander deel van het land

ijsjes

hallo,

ik zou gewoon gaan voor de naam die je zelf mooi vindt, uiteindelijk zijn jullie degene die het 100x per dag gaan zeggen. Mijn dochter heet Lotte,..ook een populaire naam,..en na 35 weken zoeken naar de meest originele naam hebben we lekker besloten te gaan voor wat we zelf mooi vonden, het is onzin dat mensen dan zeggen dat je je best niet hebt gedaan of dat het geen verassing meer is,..jij hebt deze naam gekozen,,,.uit alle 100000 anderen namen vond jij deze het mooist en dat je daar gelijk in hebt bevestigen meer moeders..leuk toch juist!

gr janneke 20.5 wk van de 2e

Je ziet heeeeeeeel vaak dat mensen die nu een aparte naam kiezen of iets kiezen wat bijna niet uit te spreken of te spellen is of het is binnen een jaar ook gewoon een top 10 naam. Elke naam wordt gehoord en gebruikt. Gewoon lekker doen hoor! Die top 5 namen zijn over het algemeen ook lekker tijdloos. Al die achterlijke engelstalige namen vind ik veel erger. Dan denk ik pfff daar heb je weer een Kayla of een Bickel. Bickel was toen erg apart maar hoevaak hoor je het nu VAAK! Mijn advies is dus gewoon kiezen wat je zelf leuk vind!
lfs ing

Gewoon lekker doen hoor.
Straks krijg je er spijt van.
Ik hou absoluut niet van die zogenaamd bijzondere namen zoals Keyleigh en al dat soort vreselijke namen (sorry als ik iemand beledig)
Onze dochter heet Isabel, niet bijzonder....maar voor ons wel.
Een jongetje had Tijn geheten. Gewoon simpel en tijdloos.
Succes met je keuze.
Ps nu ben ik wel erg benieuwd naar de naam hoor....
Groetjes Rene

Ik ken het. Ik ben al sinds voor de zwangerschap bezig met het verzinnen van een hele originele naam. En nu zijn we gevallen voor: Lotte, een top 10 naam. Maar wij vinden 'em het mooiste en ik denk eigenlijk wel dat we die gaan houden. Ik kan gewoon geen leukere naam vinden.

Groetjes, Marisa

ik ben nu bijna 20 weken zwanger van onze eerste smurfje en al een paar weken weten wij al een meisjes naam lotte.
wel grappig om te zien hoeveel mensen ook die naam hebben.
tot nu toe kennen wij niemand die zo heet dus deze naam staat voor ons vast.
alleen de jongens naam komen we niet uit!
maar ik denk dat het een meisje word dus wie weet heb ik over een paar maanden mijn lotte in me armen...

Terug
Bovenaan