top 5 naam

Hoi,

Als jij die naam mooi vindt moet je het gewoon doen. Maar welke top 5 heb jij trouwens gekeken? Je hebt er verschillende. Het hangt ook nog af in welk deel van het land je woont.

Volgens mij heb je ook nog per gemeente een top 5 of top 10.

Veel succes.

groetjes

Nicole

Ik zou me niet druk maken over een populaire naam!

Nog voordat we aan kinderen hadden gedacht wisten we al 10 jaar lang, dat als we een jongen zouden krijgen, deze Robin zou gaan heten. En idd het werd Robin. Bleek, toen hij 5 jaar geleden werd geboren in de top 10 te staan.
Bij de 2e vonden we Thomas erg leuk voor een jongen. Ook toen hij geboren was, kwam de naam in de top 10 voor.
5 weken geleden ben ik bevallen van onze 3e zoon en nu schijnen we weer voor een zeer bekende naam te zijn gevallen: Lucas!

We hebben ons er niks van aangetrokken en ook op school valt de naam er mee. In geen van de groepen waar mijn kinderen op zitten, is een jongetje met de zekfde naam!
Niet op school en niet op het kdv!

Kies de naam die jullie heel mooie en bijzonder vinden! Jullie kind zal de rest van zijn/haar leven die naam moeten dragen!

Succes met kiezen.
Monique

Ja, zou ik zeker doen. Doen wij ook hoor. Ik was me eigenlijk ook niet bewust van het feit dat Lotte zo populair was. Ik vond het gewoon een super mooie naam. En ookal zou er een naamgenootje in de klas zitten... dat kwam toch vroeger altijd wel eenkeer voor? Twee Daniëlles bijvoorbeeld. Ik kan me er niet over opwinden, maar vind het wel grappig dat ik juist altijd geroepen heb dat ik een super originele naam wilde voor ons kindje.

Groetjes! Marisa

Met 'vroeger' bedoel ik toen ik nog op school zat...

Dag meiden,

dank voor jullie lieve reacties! Ik denk ook dat we gewoon op ons gevoel af gaan. Gewoon doen dus. Er worden gelukkig nog geen prijzen weggegeven voor de meest originele naam.. En dat van tijdloos spreekt mij ook erg aan.. Jullie hebben mij/ons goed op weg geholpen!  Groeten!

Terug
Bovenaan