topic gesloten???

is het tegenwoordig zo dat er een topic gesloten mag worden als er teveel misschien niet altijd positieve reacties op komen, of dat het uit de hand loopt??

Wilde net nog ergens op reageren maar dat kan dan blijkbaar niet meer..
moet effies wennen hoor, er veranderd soms toch wel eens wat.

Groetjes,

Suus

Hoi Suus,

ik denk wel dat het zoiets is ja. Toen ik bij het potjesvoeding onderwerp aansneed dat het topic beter gesloten kon worden zag ik later dat JGmom nog melde "gesloten" en toen stond er een slotje bij, waardoor je inderdaad niet meer kan reageren (gelukkig)..
Ik denk dat die JG in de naam van JGmom.. voor jonge gezinnen staat.
Kan me herinneren dat er een tijd geleden toch naar een soort JG moderater ofzo werd gevraagd die een soort oogje in het zeil zou houden. Dit lijkt me dan dus zoiets.

Groetjes emmy

Hoi Emmy,

ja dan zal het dat wel zijn. Zie ook weleens dat de discussies soms erg hoog kunnen oplopen!

Ik wilde alleen antwoord geven op een vraag die iemand stelde maar dat kon dus niet meer.. Maar goed, misschien is het soms ook maar beter dat het in de gaten gehouden wordt.

Groetjes,

Suus

ik heb even de boel zitten nalezen,

mijn ogen worden zo groot als schoteltjes en mijn mond valt open van verbazing!
Ik heb dit werkelijk nog nooooooooooooooit meegemaakt!
en ik ben al heel lang actief op dit forum,en op meerdere!
Ik dacht dat wij trotse moeders voor vrede en liefde stonden!
Dat we hier zijn om elkaars meningen te delen en ja! DEZE MOETEN TEN ALLER TIJDE SUPTIEL WORDEN OPGESTELT!   Gewoon een beetje fatsoen!normen en waarden!
en of je nu jong/oud  bent of niet,kom op! meiden! we zijn moeders!!!! geen VIswijfen!
sorry voor mijn taal gebruik.

ik persoonlijk ( BIG MOMA!)  vind het ook absurt om al die topic's te sluiten,betekent dat we niet als volwassenen iets met elkaar kunnen oplossen! en dus je mening niet mag geven!

Ik weet niet of het een ander überhaupt interesseert,maar als dit zo door gaat meld ik me af van dit Forum,zou het heel jammer vinden,maar op deze manier leer ik niets waar ik trots op kan zijn!

liefs Mampo

Terug
Bovenaan