Topic is niet meer actief

Hallo, ik heb al eerder een oproep geplaatst maar nog tevergeefs. Ga het nog een keer proberen want ik kijk er zo ontzettend naar uit! Komt ie: ik heb veel gezinnen en zwangerschappen gefotografeerd. Ter uitbreiding van mijn (online) portfolio wil ik graag een een newborn- portfolioshoot doen waarbij ik inspraak heb in de kledingkeuze en waarbij ik ook heel graag het borstvoedingsmoment op subtiele wijze (zonder dat er al te veel zichtbaar is) zou willen vastleggen. Voorwaarden: de shoot vindt bij voorkeur plaats in december of januari. Baby is dan maximaal 4 a 5 weken oud. 1 ouder broer of zus is geen probleem (maximaal 4 jaar). Partner en jij zijn beide aanwezig. Lange haren zijn een pre bij de moeder (mooi om mee te spelen tijdens het fotograferen :)) en tevens is een lichte, mooi gestijlde woning een pre evenals babykamer. Dan kunnen we spelen met de diverse ruimtes in huis. Spreekt jou dit aan en herken je je hierin? Dan hoor ik het graag! Als dank krijg je de beelden na afloop gratis. Liefs!<br />

Indien mogelijk, hoe eerder hoe beter natuurlijk maar geen idee of ik verder nog een reactie krijg dus ik zou graag met je in contact komen. Hopelijk heb je geen bezwaar tegen een aantal beelden van het borstvoedingsmoment? Ik zou je graag wat beelden laten zien waar ik dan aan zit te denken. Kan ik je bereiken op bijv Instagram? Wat is je nickname? Iig alvast bedankt voor je reactie!

Terug
Bovenaan