topmark duowagen tandem

Hallo,

Ik heb een duowagen van topmark zie foto :http://www.baby-en-kinderzaakhethobbelpaar d.nl/shop/images/P/e63_4.jpg

Alleen heb 1 probleem, de jongste van 3.5 mnd past al ruim een maand niet meer in het nestje. Dan denk je haal je het nestje eruit en gaat ie in de buggy. Helaas gaat dit niet.
Het hoofd gedeelte van de buggy staat haaks op de rugleuning, als je de afb goed bekijkt kan je dat ook zien.
Ik heb gekeken voor oplossingen maar niks is haalbaar omdat de buizen met popnagels vast zitten en als je ze weg zou halen dan ligt het bovenste gedeelte van het lichaam helemaal los! Wat ik eventueel kan doen is een dikke deken eronder leggen zodat je het hoofdeind tot voeteneind 1 lengte van maakt maar dan ligt ie ter hoogte van de bovenkant van de voorste rugleuning.

Ik heb nog een enkele wandelwagen maar geen kiddyboard dus ja die kan ik gaan aanschaffen, maar als ik snel moet dan gaat de oudste van 2jr erop /eraf dat gaat geheid gebeuren. Dus bye bye opschieten, dus nu loop ik telkens de prutsen, de jongste in 1pers.wandelwagenen en oudste wandelen of op de fiets of buikdrager gebruiken bij een beetje relaxt weer en als ik een niet te lange boodschap moet doen want het wordt aardig zwaar dan en bij th komst merk ik het in mn rug.

Is dit probleem herkenbaar bij alle duowagens in de lengte ?
Wat voor oplossing is er ?
Ik zit anders er over na te denken om een duowagen in breedte te kopen en deze te koop zetten, want ik heb er nu niks aan. Kan nog beter met de fietskar gaan maar ja daar ben ik ook veel tijd telkens aan kwijt als je bij div winkels kleine boodschap moet hebben en de kar los en vast moet halen..

Graag hoor ik van jullie.

Groetjes
 
topmark heeft mij gebeld:

het is idd OF plat met babynestje OF helemaal recht. hoofdkussen kan niet plat. andere iets duurdere versies kunnen wel meer opties.
dus ik moet de kleine al voorin proberen..... wel hele fijne service dat ze me bellen naar aanleiding van mijn email!!

topic kan dus gesloten worden....
 
Terug
Bovenaan