topmark tandum wagen is dat wat????

A

Anoniem

Guest
hay meiden,
ben nu 3 maanden zwanger en danté is nog geen 9 maanden,dus heb iets nodig waar ze beide in kunnen,wat is wijsheid?
naast elkaar ? acterelkaar? en welk merk hebben jullie ervaring mee?
groetjes len

Hoi!
Mijn kids hebben 22mnd tussen elkaar en nu ben ik zwanger van de derde en ook daar zal 22mnd tussen zitten. Naast de gewone wagen heb ik een goedkope buggy, maar die kan niet in ligstand dus Ioannis de oudste(3) kan dan niet lekker slapen. Toen heb ik een 'tandemwagen aangeschaft.(In je eentje op stap met 2 wagens kan niet...)  Ik pas gewoon door alle deuren. De achterste kan plat de voorste ook wel maar dat kan niet met de voetjes van de achterste. In een wagen naast elkaar kunnen ze beiden plat liggen(slapen) maar die wagens zijn zo groot, dan kom ik niet door vele deuren... Dus t hangt een beetje af of je gaat 'winkelen' of 'in t park gaat lopen'... Ik ben zeer tevreden met m'n wagentje! De kleine van 16mnd loopt sinds kort. Dus soms heb ik de wagen nu leeg! In september komt de derde maar ik vind de wagen niet echt geschikt voor pasgeborene. Maar we hebben de maxicosi nog!
succes!!!
groetjes,Priscilla  

Hoi,

Ik ben zwanger van een tweeling en heb dus ook een duo wagen nodig.
Wij hebben een goede tweedehands op de kop kunnen tikken, we zijn eerst bij de speciaal zaken geweest om alles te bekijken.

Wij hebben uiteindelijk voor een Urban Jungle duo gekozen, de kindjes liggen naast elkaar wat ik erg prettig vindt.
Ook later als ze in het buggy gedeelte kunnen zit er tenminste niet één tegen de achterkant van de ander aan te kijken.
Het is een veel gebruikte wagen onder de tweeling ouders en ook tweedehands goed aan te komen.
Nieuw kost hij compleet zo'n 1500 euro.
De wagen kan door elke standaard deur en is prima mee te rijden, het is even wennen, maar het gaat prima hoor. We hebben hem al een beetje uitgeprobeerd.
Ook is zo'n wagen prima door te verkopen als je hem niet meer nodig bent.
Op Marktplaats staan er genoeg, in vele kleuren en ook met één babywiegje en één buggy gedeelte.

Maar het is natuurlijk voor ieder persoonlijk.

Groetjes Patricia

hoi
ik ben een gastouder en loop dus elke dag met een tweeling wagen ik heb er ook al een paar gehad...
zo,n wagen naast elkaar is echt niet handig ...in een winkel moet je vaak door de invalide ingang enzo....
een tandembuggy rijd zwaar...ook die met zwankwieletjes ...
ik heb nu een paar maanden geleden een mutsy duozit gekocht op marktplaats met babynestje...
ideaal!
de wagen is net zo groot als een 1 ling wagen hij rijd op luchtbanden met zwenksysteem..
als ik je wat mag aanraden doe dat het is dus de urban rider van mutsy met een duozit dus dan heb je een 1 ling edn tweeling wagen....
succes

Terug
Bovenaan